bestaan er USB sticks met bluetooth receiver en opslag in 1?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04:12
want ik zoek er zoeen en google wilt mij niet helpen...
"USB storage with bluetooth receiver" / "usb flash + bluetooth dongle", levert me niets op

(huiskamerpost toch maar hier geplaatst want niemand hoeft rotzooi in z'n huiskamer)

[ Voor 17% gewijzigd door 7Sins op 07-04-2022 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 20:43
Zoek eens op bluetooth, met de capaciteit die je wil, en usb of usb stick.

Als ik op bluetooth 32gb usb zoek, kom ik wel wat tegen. De Sandisk Connect bijvoorbeeld, die zo te zien nog wel meer interessante functies heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
de bluetooth optie van de sanddisk connect werkt alleen om de opslag te benaderen. De host pc kan die bluetooth module niet gebruiken om zelf te verbinden met bluetooth devices.
Verder zie ik vooral encrypted usb sticks met bluetooth verificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdm850ed
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:49
Koop een 2 poorts usb hub en stop daar een losse usb bluetooth adapter en een usb stick in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:17
Wat @tdm850ed zegt is een logische oplossing bij gebrek aan vrije usb aansluitingen.

Maar meer interessant is de vraag welke usecase je hiermee probeert optelossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
De usecase van een minimalist die afschuwt van zo'n foeilelijke vertakking die aan de pc zal hangen die te beperkt is in z'n usb poorten :+

[ Voor 29% gewijzigd door 7Sins op 07-04-2022 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ik zou dan eerder denken aan een combo van een Bluetooth adapter met een microSD reader er bij in...

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:01

br00ky

Moderator Harde Waren
7Sins schreef op donderdag 7 april 2022 @ 19:51:
de bluetooth optie van de sanddisk connect werkt alleen om de opslag te benaderen. De host pc kan die bluetooth module niet gebruiken om zelf te verbinden met bluetooth devices.
Verder zie ik vooral encrypted usb sticks met bluetooth verificatie.
Je geeft geen enkele eis aan in je openingspost. Je andere topic ging niet voor niks op slot. Met deze summiere one-liner kunnen we vrij weinig...

Als je fatsoenlijk advies wilt zul je je complete usecase uit de doeken moeten doen. Ook wat je dan minimalistisch vindt, want een dongle achter in je thinclient met een hub is wat mij betreft superclean. Sowieso, als het zo clean moet zijn, waarom hebben je muis en toetsenbord dan nog een draadje :).

Verder schopje naar CAA, want aankoopadvies hoort hier niet thuis.

[ Voor 14% gewijzigd door br00ky op 07-04-2022 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
als ik zou vragen of er bh's bestaan voor mensen met 1 tiet dan gaat het er ook niet om wat voor een lichaam er verder aan hangt?
SMSfreakie schreef op donderdag 7 april 2022 @ 19:58:
ik zou dan eerder denken aan een combo van een Bluetooth adapter met een microSD reader er bij in...
goede suggestie. maar heb ook daarop niets kunnen vinden.
de hoop begint te verdwijnen dat er zoiets ronddwaald..

maar @br00ky die filosofie spreekt mij ook wel aan. dan maar weg met de standaard randapparatuur en mooie draadloze erbij halen :)

[ Voor 12% gewijzigd door 7Sins op 07-04-2022 20:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:00
Je zou een USB splitter kunnen nemen:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2fyTnECoE1bzamTCSwykM3z1uyA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M8ULK4szpnVOYHyB1m0cSgxr.jpg?f=fotoalbum_large

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
Modbreak:*knip* ik stel voor dat je probeert hier iets serieus van te maken in plaats van goede suggesties met een enkele smiley weg te zetten. Jij omschrijft geen wensen en eisen dus dan krijg je voorzetjes die je wellicht niet aanstaan. Afbranden behoort dan niet tot de mogelijkheden.

[ Voor 100% gewijzigd door br00ky op 07-04-2022 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom niet gewoon een BT kaartje intern in je PC drukken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7Sins
'tis de pc van de opdrachtgever. loop er niet echt warm om die te gaan upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:07

Umbrah

The Incredible MapMan

Interne USB dongle? Bluetooth via M.2 of PCIe kaart?

Serieus: dit soort devices is eigenlijk, als ze al bestaan, de grootste verspilling. Je hebt namelijk eigenlijk 3 devices nodig. Naast beide devices (NAND chips, radio, en all, overigens nooit de beste combo in één device) óók een interne hub. Dubbel verspilling dus.

Als ze bestaan, dan is het meer een soort van mini-NAS. En niet een toegankelijk host bluetooth modem. Maar goed, we zijn op Tweakers, dus misschien valt zelf iets te hobby-en met een rbpi?

Meest elegante oplossing is misschien een toetsenbord wat USB kan daisy-chainen? (ook een hub eigenlijk), en daar bluetooth op aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
@Brooky die modbreak snap ik niet? heb je een snickert nodig?

ik ben werkelijk onder de indruk van het idee van @JukeboxBill. Waarvan dank en dan niet 1, maar welgeteld 3 van de oprecht bedoelde :O :O :O smileys. omdat ik niet aan zoiets heb kunnen denken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
offtopic:
Waarom je iemand anders tagt is me niet duidelijk ;). De gaapsmiley die er staat suggereert iets totaal anders...

Terug ontopic, met een hub zoals hierboven ben je er natuurlijk. Die heb je in allerlei vormen en maten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
oops.. geen 2 in 1 dongle maar een 2 in 1 bloopert. nu ik m nog eens bekijk zie ik het ook :o :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Vergeet ook niet dat monitoren al heel lang usb-aansluitingen hebben dus daar kan je ook het één en ander aanhangen.
Pagina: 1