Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirsten
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 26-04-2022
Ik heb een playstation 5 digitale versie gevonden op marktplaats inclusief controller en headset voor 600 euro. Dit is heel veel geld alleen ik zoek al lang naar een ps5 en de andere gaan voor 700 en meer.

Ik heb een afspraak staan om langs te gaan zodat ik hem kan testen en kijken of alles klopt, en dan daar betalen. Dit klinkt allemaal heel goed alleen er is 1 probleem. Er is geen aankoopbewijs/garantiebewijs omdat zijn broer het online heeft gekocht en het niet terug kan vinden. Aan de ene kant wil ik nog steeds heel graag de playstation kopen maar ik vraag mij af of het erg is dat er geen garantiebewijs en aankoopbon is.

Hebben jullie misschien nog meer tips waar ik op kan letten als ik hem bekijk en uitprobeer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:12

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Iedere webwinkel kan een factuur opnieuw versturen.

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:21

InFamous

excommunicado

Niet doen en verder kijken, wat als het ding gestolen blijkt te zijn of er straks wat mis mee is? Je hebt geen enkele garantie.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Voor de garantie lijkt een factuur me wel erg prettig bij een nieuw apparaat. Er zijn geloof ik ook telegram groepen waar je een seintje krijgt als hij ergens op voorraad is bij een winkel, misschien dat je daar een playstation mee kan scoren. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:52

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Geen aankoopbewijs, bewijs van herkomst, aangekocht door ander en onder de normale vraagprijs zegt in de meeste gevallen genoeg. Een nota is veelal alsnog wel op te vragen bij de winkel waar deze gekocht is.

[ Voor 32% gewijzigd door Bor op 07-04-2022 17:02 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 03-09 11:34
Let ook wel op dat de playstations die worden aangeboden voor 700 euro (bijna) altijd de disc editie zijn, die zijn natuurlijk ook van zichzelf 100 euro duurder.

Verder zou ik dit zelf ook niet doen, nu heb ik zelf veel geluk gehad vorig jaar via een telegram groep, maar vind persoonlijk een eigen factuur in handen hebben via een webshop waar je hem zelf gekocht hebt altijd fijner, maar dat zal per persoon verschillen.

[ Voor 4% gewijzigd door tommerd_ op 07-04-2022 17:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.D78
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08-09 23:03
Dat dus. Het klinkt te goed om waar te zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Bor schreef op donderdag 7 april 2022 @ 17:01:
Geen aankoopbewijs, bewijs van herkomst, aangekocht door ander en onder de normale vraagprijs zegt in de meeste gevallen genoeg. Een nota is veelal alsnog wel op te vragen bij de winkel waar deze gekocht is.
Ik vind het ook echt stinken, maar aan de andere kant, een PS5 zonder garantie en zonder aankoopbon, kun je nou eenmaal niet voor dezelfde prijs verkopen als eentje met bon en garantie.

Ik neig toch naar dat het teveel stinkt. Ik bedoel online krijg je de factuur per mail en bij iedere zichzelf respecterende webshop krijg je ook de factuur in je account of kun je de factuur in ieder geval aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09 18:54
Prijzen voor een PS5 zijn sowieso aan het dalen, zeker als morgen een VIP PS5 drop is via Sony en genoeg bundels bij MediaMarkt en Gamemania in aantocht zijn. Dus je kan zeker een PS5 digital bij iemand anders vangen voor 600 euro met factuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kirsten
ik was al aan het twijfelen maar heb toch besloten om het niet te doen thanks voor t advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirsten
Jaïr.exe schreef op donderdag 7 april 2022 @ 19:37:
Prijzen voor een PS5 zijn sowieso aan het dalen, zeker als morgen een VIP PS5 drop is via Sony en genoeg bundels bij MediaMarkt en Gamemania in aantocht zijn. Dus je kan zeker een PS5 digital bij iemand anders vangen voor 600 euro met factuur.
het ging mij niet zo om de prijs maar om dat het nergens te verkrijgen is. ik sta al in meerdere wachtrijen voor een jaar maar heb nog geen geluk gehad om een ps5 bij gamemania/mediamarkt/bol.com etc te halen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:51
Zou je eens voor de lol moeten vragen of hij de factuur niet op kan vragen bij de verkoper.
Zul je zien dat de broer ineens niet meer weet waar hij hem gekocht heeft.

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Pagina: 1