Dag lezers, allereerst: ik heb weinig ervaring met het kopen van laptops. Ik ontving vandaag mijn derde ooit, een nieuwe Lenovo IdeaPad 5 Pro. Ik zag meteen dat de rechterbovenhoek van de touchpad 1mm uitsteekt. Als ik erop duw, geeft hij makkelijk mee, blijft-ie even correct zitten, en keert al snel weer terug naar de oorspronkelijke positie.
Het is goed zichtbaar en vooral voelbaar, bijvoorbeeld als ik mijn vingers van de cursortoetsen naar de touchpad beweeg. Nu ben ik van plan de laptop vooral met muis te gaan gebruiken dus het is niet per se een ramp.
Maar is dit afgezien van irritant ook zorgwekkend? Ik lees her en der over opbollende accu's die iets soortgelijks veroorzaken, maar dat lijkt me stug bij een splinternieuwe laptop.
Hier mijn vragen, alvast dank voor een antwoord:
Het is goed zichtbaar en vooral voelbaar, bijvoorbeeld als ik mijn vingers van de cursortoetsen naar de touchpad beweeg. Nu ben ik van plan de laptop vooral met muis te gaan gebruiken dus het is niet per se een ramp.
Maar is dit afgezien van irritant ook zorgwekkend? Ik lees her en der over opbollende accu's die iets soortgelijks veroorzaken, maar dat lijkt me stug bij een splinternieuwe laptop.
Hier mijn vragen, alvast dank voor een antwoord:
- Zijn ongelijke touchpads tegenwoordig gangbaar bij laptops van ca €1000?
- Kan ik dit misschien zelf fixen?
- Wat zou jij doen als dit jouw laptop was?