McFraGG de gekste !!
Verwijderd
Verwijderd
Ging om de titel... verder wel relevante vraag, hoor.
Verwijderd
Verdiep je eens in de techniek van een printer. Dan vind je het antwoord vanzelf.
JA het kan, maar het kopen van een kleurenlaser met 16 p throughput, double sided is makkelijker en vooral goedkoper.
overklokken bij wijze van spreken
Ik zal is ff die bios van me printer neuken, tnx
McFraGG de gekste !!
Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS
Verwijderd
Zeker, ff met een potlood zijn/haar L1 bruggen kleuren, daarna kun je gewoon zijn/haar multiplier omhoog gooien.Op zaterdag 25 augustus 2001 06:34 schreef narfpower het volgende:
is me kat overklokbaar loopt dat beest eens sneller als ik hem van me kamer schop
Wel waterkoeling toepassen hè!
Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd maar het moet mogelijk zijn, wat dacht je van in 20 sec een A4-tje met een kleurenfoto erop uit je printer!
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
Dat zou waar zijn als je niet ook nog te maken zou hebben met inkflow. Je kunt niet alle processen gaan versnellen en de mate van inkt spuiten ongewijzigd laten. Het gaat dus helemaal niet.Op zaterdag 25 augustus 2001 11:22 schreef laupro het volgende:
Een printer overklokken kan wel degelijk maar dat is een vrij kostbase zaak, je moet alle motoren vervangen door snelere en de aansturing denk ik ook vervangen.
Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd maar het moet mogelijk zijn, wat dacht je van in 20 sec een A4-tje met een kleurenfoto erop uit je printer!
Verwijderd
ha krijg je nooit voor elkaar want zo snel droogt de inkt niet en vloeien de kleuren niet mooi meer over dus dit verhaal valt mooi afOp zaterdag 25 augustus 2001 11:22 schreef laupro het volgende:
Een printer overklokken kan wel degelijk maar dat is een vrij kostbase zaak, je moet alle motoren vervangen door snelere en de aansturing denk ik ook vervangen.
GatverOp vrijdag 24 augustus 2001 13:34 schreef RaR het volgende:
overklokken bij wijze van spreken
Ik zal is ff die bios van me printer neuken, tnx
Waarschuwing: Ik en waarschijnlijk niemand anders is verantwoordelijk voor enige actie die hieruit voortvloeit breekt er brand uit eigen schuld dikke bult, krijg je toch een klap, misschien hadden je ouders toch gelijk, het electriciteitsbedrijf en de printerfabriek zullen ook wel geen verantwoordelijkheid willen nemen (hoewel er niets over in de gebruiksaanwijzing staat)
P II 233 @ begane grond, rip (1997-2007), vervangen door vituele server uptime,
Verwijderd
LOLOp zaterdag 25 augustus 2001 11:34 schreef jkf het volgende:
Die transformator in een printer is gewoon een list om dat ding langzamer te maken, gewoon de draadjes van de stekker doorverbinden met de draadjes in de printerDe stekker hoef je er overigens niet eerst uit te halen, dat je een schok kan krijgen van het stopcontact is een leugen
Waarschuwing: Ik en waarschijnlijk niemand anders is verantwoordelijk voor enige actie die hieruit voortvloeit breekt er brand uit eigen schuld dikke bult, krijg je toch een klap, misschien hadden je ouders toch gelijk, het electriciteitsbedrijf en de printerfabriek zullen ook wel geen verantwoordelijkheid willen nemen (hoewel er niets over in de gebruiksaanwijzing staat).
Verwijderd
je gaat toch geen printer opvoeren