Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramWZG
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07-01 13:46
Hallo,

Ik hoop dat ik op de juiste plek ben voor mijn vraag, zoniet mod me maar hoor :)

Ik zoek een vrij specifieke combi van een action cam, of iig een cam die goed om kan gaan met bewegend beeld, die ik als webcam kan gebruiken voor streaming en de optie heeft om als headmount gebruikt te worden.

Ik wil dus bijv: de webcam tijdens streaming uit standaard positie halen en op mijn voorhoofd binden zodat ik de kijkers kan laten zien wat ik zie zonder dat er n gigantisch irritant object aan mijn hoofd hangt.

ik wil kunnen wandelen zonder dat het super instabiel beeld geeft vandaar dat ik neig richting een action cam, maar de meeste action cams die ik bekeek hadden geen eenvoudige webcam optie voor zover ik zag...

hoger als 1080p hoeft niet van mij, 60fps zou wel fijn zijn.

voor op PC win10 met OBS studio
...

Ben al n tijdje aan t rondkijken maar vind het heel moeilijk om hier een goeie optie voor te vinden, vooral ook omdat ik niet echt bekend ben ik het cam wereldjedus hopelijk kan er iemand met ervaring mij de juiste richting in sturen... het hoeft geen extreme budget optie te zijn want ik houd niet zo van wegwerp electronica dus als het kwalitatief waard is mag het wat kosten zolang het niet te gek word :)
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:23

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

GoPro camera's zijn vanaf een bepaalde generatie als webcam te gebruiken volgens mij. Dus kijk even vanaf welke generatie dat was en of de wat oudere modellen die daaraan voldoen al binnen budget vallen (al dan niet tweedehands).

Edit: de recentere generaties hebben ook heel behoorlijke stabilisatie aan boord, wederom: even checken vanaf welke generatie dat precies is.

Edit 2: meer info over gopro als webcam: https://community.gopro.c...Pro-Webcam?language=en_US

[ Voor 36% gewijzigd door Orion84 op 07-04-2022 15:30 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr