I7 3930k, Asus Gtx 680 DC2Top , Asus Rampage iv Formula, Antec HCP 1200 Watt
Heb je specs van die machine?
Dit kunnen meerdere dingen zijn. Het kan kapot geheugen zijn, een voeding die niet helemaal stabiel meer is, een corrupte driver of kapotte disk.
Veel kun je uitsluiten, draai eens een memtest, kijk eens hoe de schijf eraan toe is. Doe eens een reinstall in het ergste geval.
Dit kunnen meerdere dingen zijn. Het kan kapot geheugen zijn, een voeding die niet helemaal stabiel meer is, een corrupte driver of kapotte disk.
Veel kun je uitsluiten, draai eens een memtest, kijk eens hoe de schijf eraan toe is. Doe eens een reinstall in het ergste geval.
Beeldschermstuurprogramma.TERW_DAN schreef op donderdag 7 april 2022 @ 14:18:
Heb je specs van die machine?
Instabiele videokaart waarschijnlijk, beginnen met wat oudere drivers proberen.
Kan ook zijn dat de kaart gewoon niet helemaal lekker is, of misschien de voeding.
Jah lastig, heeft altijd goed gedraaid. Vandaar
Hoe kan ik dit simpel uitsluiten?
Mvg
Hoe kan ik dit simpel uitsluiten?
Mvg
titel even verduidelijkt
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Kreeg van hun net te horen, dat de pc soms ook als ze terug kwamen ineens in bios menu stond?
Duiden op voeding mieschien?
Duiden op voeding mieschien?
Dat low profile memory is niet compatible met een AMD cpu, heb je al langer dit soort perikelen?
Ik had ontzettend veel gezeik met AMD builds en die LP Vengeance modules iig.
Ik had ontzettend veel gezeik met AMD builds en die LP Vengeance modules iig.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Komen sowieso vaak problemen voorbij hier met amd icm corsair modules.
Zijn ook populair want zijn vaak niet duur maar helaas vaker niet zo compatible met in ieder geval amd ( intel geen idee).
Zelf ook een setje retour gestuurd om die reden, dus daarin zou ik het eerst zoeken.
Test eerst even met 1 module en eventueel iets lagere geheugensnelheid.
Zijn ook populair want zijn vaak niet duur maar helaas vaker niet zo compatible met in ieder geval amd ( intel geen idee).
Zelf ook een setje retour gestuurd om die reden, dus daarin zou ik het eerst zoeken.
Test eerst even met 1 module en eventueel iets lagere geheugensnelheid.
Oké , Jah gek dus, draait al wel 1.5 jaar
Moet ik dat eens proberen
Moet ik dat eens proberen
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/N3PszkNm4kzDFoCUSOTguBcD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ct11vrCB7AQj7nxSpl5oMAUk.jpg?f=fotoalbum_large)