Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen op 1440p 144hz
Ik wil ook linux draaien in een vm/docker om wat op te hobbyen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2000,- incl scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Naast toetsenbord, muis en headset neem ik niets mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat een RTX 3070ti genoeg moet zijn en dat 32GB RAM ook ruim voldoende is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte is wel iets wat ik prettig zou vinden.
Helaas heb ik op de kamer waar de desktop gaat staan geen ethernet aansluiting dus fatsoenlijke wifi is een must.
Mijn netwerk thuis is een wifi-6 ubiquiti setup met goed bereik dus dat zou mogelijk moeten zijn
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om over te klokken.
Wat verwacht je van ons?
Volgens mij staan er al aardig wat van deze setups in de andere topics dus ik heb al wat van jullie adviezen in dit systeem zitten.
Mijn vraag is: is dit een beetje deftige setup icm met mijn gekozen beeldscherm?
Ik heb uitgerekend dat 650W voeding genoeg moet zijn maar ik laat me graag vertellen waar ik fout zit.
Kast vindt ik gewoon mooi
maar ik sta open voor andere suggesties.
Twijfelcomponent is vooral het moederbord, is deze goed of kan ik beter iets anders kiezen?
Vooral gamen op 1440p 144hz
Ik wil ook linux draaien in een vm/docker om wat op te hobbyen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2000,- incl scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Naast toetsenbord, muis en headset neem ik niets mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat een RTX 3070ti genoeg moet zijn en dat 32GB RAM ook ruim voldoende is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte is wel iets wat ik prettig zou vinden.
Helaas heb ik op de kamer waar de desktop gaat staan geen ethernet aansluiting dus fatsoenlijke wifi is een must.
Mijn netwerk thuis is een wifi-6 ubiquiti setup met goed bereik dus dat zou mogelijk moeten zijn
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om over te klokken.
Wat verwacht je van ons?
Volgens mij staan er al aardig wat van deze setups in de andere topics dus ik heb al wat van jullie adviezen in dit systeem zitten.
Mijn vraag is: is dit een beetje deftige setup icm met mijn gekozen beeldscherm?
Ik heb uitgerekend dat 650W voeding genoeg moet zijn maar ik laat me graag vertellen waar ik fout zit.
Kast vindt ik gewoon mooi
Twijfelcomponent is vooral het moederbord, is deze goed of kan ik beter iets anders kiezen?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-12400F Boxed | € 186,99 | € 186,99 |
| 1 | Moederborden | MSI PRO Z690-A WIFI DDR4 | € 233,82 | € 233,82 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G | € 849,- | € 849,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 99,69 | € 99,69 |
| 1 | Monitoren | LG UltraGear 32GN650-B Rood, Zwart | € 329,- | € 329,- |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Shadow Rock 3 Zwart | € 45,71 | € 45,71 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 134,90 | € 134,90 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-850 | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 91,50 | € 91,50 |
| Totaal | € 2.069,61 | |||
[ Voor 7% gewijzigd door hantheman op 08-04-2022 12:13 ]