Hallo allemaal,
Graag hoor ik van jullie tips & trics om het volgende op te lossen:
Gisterenavond rond 18:30 bleken alamat's van de koelkast & koffiezetapparaat (1-fase alamat op fase 2) en de inductieplaat (3-fase alamat) uitgesprongen te zijn. Ik kon niks vreemds ontdekken en heb ze dus weer ingeschakeld.
Nu vanochtend blijkt mijn SMA omvormer een fout te hebben, foutcode 1302
. In het log, zie onderstaande foto, zie ik ook "Netoverspanning", waar foutcode 101 bij hoort.
:strip_exif()/f/image/GLunMifdtngEPz2thNJu60YB.jpg?f=fotoalbum_large)
De 3-fase alamat (300mA) van de omvormer is gisteravond niet uitgesprongen. Voor zover ik vanochtend snel heb kunnen checken, heeft de omvormer spanning en lijkt optisch alles in orde. Herstarten (alamat uit, 30 sec. wachten en weer aan) haalt niks uit.
Mijn (zelf)installatie is de volgende:
- pannendak, 46graden
- 16x JKM360N-6TL3-B op OZO, string A
- 14x JKM360N-6TL3-B op WNW, string B
Tijdens de installatie heb ik met zorg alle stekkers aan de rails getiewrapt om eventuele vochtproblemen te voorkomen.
Wat zou een mogelijke oorzaak kunnen zijn en hoe kan ik mijn installatie weer zo snel mogelijk herstarten? Ik hoor graag van jullie! Alvast bedankt!
Graag hoor ik van jullie tips & trics om het volgende op te lossen:
Gisterenavond rond 18:30 bleken alamat's van de koelkast & koffiezetapparaat (1-fase alamat op fase 2) en de inductieplaat (3-fase alamat) uitgesprongen te zijn. Ik kon niks vreemds ontdekken en heb ze dus weer ingeschakeld.
Nu vanochtend blijkt mijn SMA omvormer een fout te hebben, foutcode 1302
:strip_exif()/f/image/GLunMifdtngEPz2thNJu60YB.jpg?f=fotoalbum_large)
De 3-fase alamat (300mA) van de omvormer is gisteravond niet uitgesprongen. Voor zover ik vanochtend snel heb kunnen checken, heeft de omvormer spanning en lijkt optisch alles in orde. Herstarten (alamat uit, 30 sec. wachten en weer aan) haalt niks uit.
Mijn (zelf)installatie is de volgende:
- pannendak, 46graden
- 16x JKM360N-6TL3-B op OZO, string A
- 14x JKM360N-6TL3-B op WNW, string B
Tijdens de installatie heb ik met zorg alle stekkers aan de rails getiewrapt om eventuele vochtproblemen te voorkomen.
Wat zou een mogelijke oorzaak kunnen zijn en hoe kan ik mijn installatie weer zo snel mogelijk herstarten? Ik hoor graag van jullie! Alvast bedankt!