Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pleh
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-05 15:10
Hi,

weet iemand of je meerdere eigen domeinen kunt koppelen aan 1 o365 Family abonnement?
dus lid1 truus@domein1.nl en lid 2 truus@domein2.nl.

Ik weet dat het alleen met GoDaddy gebaseerde domeinen werkt en dat je max 1 alias per mailbox kunt aanmaken. Maar ik kan nergens vinden of het met max 1 custom domain werkt.

pleh!

Beste antwoord (via pleh op 07-04-2022 09:59)

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-05 20:30
MarcoC schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:56:
[...]
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Dat TS niet in drievoud aantoont dat hij geen inzet heeft getoond, hoeft niet te betekenen dat hij geen inzet heeft getoond. Ga uit van goede intentie.

[...]

Maar dat is toch niet de vraag van TS? TS vraagt of hij meerdere domeinen koppelen. Niet of hij meerdere aliassen voor dezelfde mailbox kan koppelen.
Correctie dan:
https://answers.microsoft...40-4626-b4c8-aaf8a295b660

Only the account that made the office 365 purchase can set up a custom domain and it is limited to 1 domain per subscription.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Wat heb je zelf al gevonden en gedaan?

Bedoel met 1 simpele search op Google vind je het antwoord.
Het staat ook op FAQ van Microsoft. ( onder outlook premium )

[ Voor 8% gewijzigd door corporalnl op 07-04-2022 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleh
Dan ben ik benieuwd wat je hebt gevonden.
hier staat bv enkel uitgelegd over meerdere mensen binnen hetzelfde domein.

Ik weet precies hoe dit met de business abonnementen werkt, maar heb 0 ervaring met deze goedkope en het lijkt beperkte Familie bundel.

pleh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
De link die je stuurt staat gewoon het antwoord tussen.
Hint: Veelgestelde vragen.

[ Voor 8% gewijzigd door corporalnl op 07-04-2022 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:26
corporalnl schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:50:
De link die je stuurt staat gewoon het antwoord tussen.
Hint: Veelgestelde vragen over domeinen
Fijn dat je blijkbaar wel het antwoord gevonden hebt, maar het is niet constructief om enkel naar linkjes te verwijzen. Citeer dan op z'n minst het antwoord zodat een toekomstige lezer er óók nog wat aan heeft zonder te hoeven klikken. Ik kan in ieder geval niet de vraag (en dus ook het antwoord) niet vinden bij "Veelgestelde vragen over domeinen". Blijkbaar zie jij iets wat wij niet zien, dus deel dat dan.

Het gebeurt mij best vaak dat ik een vraag heb, een forumpost vind van iemand met dezelfde vraag, maar vervolgens gelinkt wordt naar een antwoord en de link niet meer werkt.

[ Voor 14% gewijzigd door MarcoC op 07-04-2022 09:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
MarcoC schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:52:
[...]

Fijn dat je blijkbaar wel het antwoord gevonden hebt, maar het is niet constructief om enkel naar linkjes te verwijzen. Citeer dan op z'n minst het antwoord zodat een toekomstige lezer er óók nog wat aan heeft zonder te hoeven klikken. Het gebeurt mij best vaak dat ik een vraag heb, een forumpost vind van iemand met dezelfde vraag, maar vervolgens gelinkt wordt naar een antwoord en de link niet meer werkt.
Het antwoord komt wel hier terecht. Maar TS mag best wel eigen inzet tonen, i.p.v. een afhaal antwoord.

Maar goed:
Kan ik meerdere aliassen op één postvak met mijn domein instellen? (Bijvoorbeeld sales@mijndomein.com info@mijndomein.com, support@mijndomein.com.)

Nee, dit wordt niet ondersteund. Als u meerdere aliassen wilt maken op één postvak met uw domein, raden we u aan een Microsoft 365 Business Basic-abonnement te nemen.

Correctie:

Only the account that made the office 365 purchase can set up a custom domain and it is limited to 1 domain per subscription.
Ofwel Family is beperkt.

[ Voor 10% gewijzigd door corporalnl op 07-04-2022 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:26
corporalnl schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:55:
[...]

Het antwoord komt wel hier terecht. Maar TS mag best wel eigen inzet tonen, i.p.v. een afhaal antwoord.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Dat TS niet in drievoud aantoont dat hij geen inzet heeft getoond, hoeft niet te betekenen dat hij geen inzet heeft getoond. Ga uit van goede intentie.
Maar goed:

[...]

Ofwel Family is beperkt.
Maar dat is toch niet de vraag van TS? TS vraagt of hij meerdere domeinen koppelen. Niet of hij meerdere aliassen voor dezelfde mailbox kan koppelen.

[ Voor 19% gewijzigd door MarcoC op 07-04-2022 09:57 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
MarcoC schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:56:
[...]

[...]

Correctie dan:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleh
tnx, dat is m.

pleh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cam47bubbles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07-2023
Dat werkt alleen met GoDaddy toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0EV-XtPVvfAUQRxheDeZL4paE_0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/X8th6VwbqCrZ3Vt250lhk92K.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1