Plus tags missen bij nieuwste artikelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 13:47
Soms wil ik een bepaald plus artikel terugvinden omdat ik die als gratis artikel heb “geclaimed”. Echter lijkt het erop alsof men gestopt is om de plus tag aan die artikelen toe te voegen?
Om te zien wat ik bedoel:
Ga hier heen: https://tweakers.net/nieuws/zoeken/
Gebruik het tag filter en gebruik .plus als tag

Mixed Reality dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb de lijst met Plus-artikelen doorlopen en bij die vandaag ontbrak de tag inderdaad. Gaan we op letten!
In principe kun je dus zowel op Tweakers Plus-tag klikken als 'Plus' afvinken bij de reviews.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:45
@Olaf
Maar... maar... Als ik die lijst van @Menesis gebruik, met .plus aangevinkt, gesorteerd op datum van nieuw naar oud:
https://tweakers.net/nieu...EqyCktDqksSC1WsooGc5RiawE

Dan zie ik als bovenste drie:
(vandaag 7 april) nieuws: Europese regels voor crypto's, wat gaat dat betekenen?
(3 april) nieuws: Techuitdagingen van start-ups - Een AI-zoekmachine voor databases
(29 maart) nieuws: Apple doet voorstel voor in-app betalingen in Nederland. Hoe gaat het...

Daar zitten toch nog behoorlijke gaten bij? Waarom zie ik niet:
(6 april) reviews: Stickers over online gekochte producten - Ondermijning van retourrecht?
(4 april) reviews: Auto's krijgen zwarte dozen - Data verzamelen om ongelukken te begri...

Om er maar twee te noemen. En gezien de afstand tussen de data van de eerste lijst denk ik dat er nog wel meer mist, of ik snap het niet helemaal.

(overigens vind ik het sowieso opmerkelijk dat artikelen die een 'plus' bij de link hebben staan niet automagisch een .plus-tag krijgen, maar dat dat blijkbaar een tweede handmatige actie is. Da's toch vragen om fouten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 13:47
Olaf schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:42:
Ik heb de lijst met Plus-artikelen doorlopen en bij die vandaag ontbrak de tag inderdaad. Gaan we op letten!
In principe kun je dus zowel op Tweakers Plus-tag klikken als 'Plus' afvinken bij de reviews.
Thanks! Dat maakt het weer wat simpeler om zaken terug te vinden :)

Mixed Reality dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:35

crisp

Devver

Pixelated

De Plus-tag is in het leven geroepen zodat via deze pagina alle plusartikelen terug te vinden zijn in afwachting van een ècht Plus-archief dat werkt op basis van de Plus-status: https://tweakers.net/tag/Tweakers+Plus/

Je ziet hier aan de tabs ook dat Plus-nieuws en Plus-reviews* los van elkaar staan; dat is waar @vanaalten dus ook tegenaan loopt ;)

* reviews is in deze een artikeltype waar o.a. achtergronden, columns, how-to's e.d. ook onder vallen

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Om er maar twee te noemen. En gezien de afstand tussen de data van de eerste lijst denk ik dat er nog wel meer mist, of ik snap het niet helemaal.

(overigens vind ik het sowieso opmerkelijk dat artikelen die een 'plus' bij de link hebben staan niet automagisch een .plus-tag krijgen, maar dat dat blijkbaar een tweede handmatige actie is. Da's toch vragen om fouten?)
Dat verschil komt omdat je zoekt op nieuwsartikelen en niet op achtergrondartikelen en ja, als je een overzicht van alle Plus-artikelen wilt, is dat een raar onverwacht onderscheid waar je je als gebruiker niet mee bezig wilt of zou moeten houden. Voor een compleet overzicht is de tag voorlopig de beste optie, daar vind je reviews en nieuws in tabs gerangschikt.

We werken aan verbetering van de vindbaarheid van oudere Plus-artikelen. De frontpage die we testen toont bijvoorbeeld al meer artikelen, maar er zijn meer ideeën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watje65
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 15:10
Ook nu weer een plus artikel in de standaard Nieuws lijst.
Ik erger me daaraan. Was ooit beloofde dat deze artikelen duidelijk met "Plus artikel" zouden worden gemarkeerd? Zie hetzelfde gebeuren met .Plans

Mijn tweakerslol gaat er wel een beetje af zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:35

crisp

Devver

Pixelated

watje65 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 22:21:
Ook nu weer een plus artikel in de standaard Nieuws lijst.
Ik erger me daaraan. Was ooit beloofde dat deze artikelen duidelijk met "Plus artikel" zouden worden gemarkeerd? Zie hetzelfde gebeuren met .Plans

Mijn tweakerslol gaat er wel een beetje af zo
Je doelt op nieuws: Smartphonemaker populair? Dan zijn de oordopjes minder open neem ik aan? Die mist inderdaad de Plus-tag (@arnoudwokke), maar is verder toch wel duidelijk gelabelled als Plus?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

watje65 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 22:21:
Zie hetzelfde gebeuren met .Plans
Naast de vraag van Crisp; wat bedoel je met dit stukje?

.Plans kunnen niet gemarkeerd worden als 'Plus'. Ze zijn dan ook altijd toegankelijk voor iedereen.

Of bedoel je een ander fenomeen dat exclusief is voor .Plans, maar verder niet met Plus te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watje65
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 15:10
Is alweer een tijdje terug dat onder .Plans een reclame artikel stond van IBM.
Ik heb het nu even teruggezocht en zie dat ik het niet volledig heb gelezen: "'Quantumcomputing binnen handbereik'" Het is niet enkel reclame maar ook bericht dat IBM hierover komt spreken bij Tweakers.
Ik moet die opmerking dus deels terugtrekken als het gaat over "Plus"aanduiding.
Pagina: 1