@
bse49 oeps ik heb je topic eerder gemist. Alsnog: Windows 7 krijgt geen ondersteuning meer Microsoft. Dat er geen updates zijn te vinden klopt dan ook.
Bugs worden niet opgelost, en er zijn zeker bekende veiligheidsgaten waar malware misbruik van maakt. Dit geldt ook voor oude Acrobat versies. En de combinatie is 'dodelijk', levert grote beveiligingsrisico's. Enige advies dat te geven is: zorg voor meer uptodate, wel-ondersteunde, versies van besturingssysteem en PDF-lezer.
Windows upgraden kan voor zover ik weet nog steeds gratis (willekeurige Google-hit:
https://www.zdnet.com/art...-free-windows-10-upgrade/ maar ik heb geen idee of dat werkt). Een nieuwe licentie is ook maar een paar tientjes, en Actobat reader (of een van de vele alternatieven) is gratis. Bijvoorbeeld inderdaad een moderne browser.
Alleen een nieuwe volledige Acrobat ("writer") kost een boel meer, maar als je dat echt nodig hebt en niet uit kan met alternatieven dan is het het geld waard.
-
@
Valorian uitzonderingen daargelaten, losse vragen ajb in losse eigen topics met daarbij een eigen beschrijving van waar je vast loopt etc

(En houd sowieso rekening met verschillende pdf readers. Misschien ben je beter af met bijv. HTML)
Het lijkt er op dat bse49 niet meer reageert, omdat 'upgraden' de enige oplossing lijkt sluit ik het topic. Open gerust allebei een eigen nieuw topic.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)