Hey guys,
Na jaren op de Xbox 360, Xbox One & Xbox Series X gespeeld te hebben wil ik weer terug naar de PC. Een andere reden waarom is het feit dat ik nu voor mijn werk (IT Consultant) alles op een laptop doe. Aangezien ik ook een sidehustle aan het opstarten ben, lijkt het me beter om qua device alles te scheiden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Verschillende werkzaamheden die behoren bij het opstarten van een software bedrijf waarin ik als enige geen developer ben en daarnaast 1440p 120hz+ gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum is toch wel om-en-nabij €2000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb helaas geen componenten ergens in een kast liggen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Van alles een beetje boven gemiddeld snel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoveel mogelijk bang for the buck..
Ga je overklokken?
In het verleden gedaan, ik kan niet uitsluiten dat ik wil overklokken op dit systeem.?
Wat verwacht je van ons?
Mijn kennis rondom hardware is niet meer zo actueel. Het zou dus tof zijn als jullie je expertise en kritische blik willen delen. Suggesties zijn zeer welkom!
Set-up so far:
Na jaren op de Xbox 360, Xbox One & Xbox Series X gespeeld te hebben wil ik weer terug naar de PC. Een andere reden waarom is het feit dat ik nu voor mijn werk (IT Consultant) alles op een laptop doe. Aangezien ik ook een sidehustle aan het opstarten ben, lijkt het me beter om qua device alles te scheiden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Verschillende werkzaamheden die behoren bij het opstarten van een software bedrijf waarin ik als enige geen developer ben en daarnaast 1440p 120hz+ gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum is toch wel om-en-nabij €2000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb helaas geen componenten ergens in een kast liggen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Van alles een beetje boven gemiddeld snel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoveel mogelijk bang for the buck..
Ga je overklokken?
In het verleden gedaan, ik kan niet uitsluiten dat ik wil overklokken op dit systeem.?
Wat verwacht je van ons?
Mijn kennis rondom hardware is niet meer zo actueel. Het zou dus tof zijn als jullie je expertise en kritische blik willen delen. Suggesties zijn zeer welkom!
Set-up so far:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-12600K Boxed | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B660M DS3H DDR4 | € 114,90 | € 114,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3070 Ti GAMING OC 8G | € 879,- | € 879,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Waterkoeling | MSI MAG CoreLiquid 360R | € 99,90 | € 99,90 |
| 2 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G36C16U4B | € 99,95 | € 199,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) (EU-model) Zwart | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 1TB | € 134,90 | € 134,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.917,40 | ||
XBL GT: HabbekratzNL