Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
ASUS VivoBook 15 M513UA-L1376T
Wat ga je met je laptop doen?
Tekstverwerking, browsen, wellcht een lichte game van Steam
Wat is je budget?
max 800 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja naar werk en naar familie
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Deze laptop zag ik in de reviews guide van Tweakers, zie nergens uitgebreide reviews en ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Paar concrete vragen
1) is OLED gevaarlijk voor laptop wegens burn in?
2) hoe goed is deze laptop? gekke dingen om rekening mee te houden? Zit nu op een acer laptop, nou dat niet meer meerdere plastic onderdelen zijn kapot gegaan. Vorig jaar nog een usb poort die er ineens geen zin meer in had
Ik had het eerst gepost in het laptop aanbiedingen topic, hoefde niet alle aandacht via een apart topic maar dat was blijkbaar toch niet gewenst dus maar even op deze manier.
Wat ga je met je laptop doen?
Tekstverwerking, browsen, wellcht een lichte game van Steam
Wat is je budget?
max 800 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja naar werk en naar familie
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Deze laptop zag ik in de reviews guide van Tweakers, zie nergens uitgebreide reviews en ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Paar concrete vragen
1) is OLED gevaarlijk voor laptop wegens burn in?
2) hoe goed is deze laptop? gekke dingen om rekening mee te houden? Zit nu op een acer laptop, nou dat niet meer meerdere plastic onderdelen zijn kapot gegaan. Vorig jaar nog een usb poort die er ineens geen zin meer in had
Ik had het eerst gepost in het laptop aanbiedingen topic, hoefde niet alle aandacht via een apart topic maar dat was blijkbaar toch niet gewenst dus maar even op deze manier.