Feature request: vergelijken met resultaten testlab

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Topicstarter
Ik zag deze feature nog niet in het topic van de meest gewaardeerde requests staan, maar ik ben er zelf al heel lang benieuwd naar:

Een manier om Testlab resultaten te benaderen. Bijvoorbeeld: welke laptop heeft de beste accuduur volgens testen van Tweakers.

Op de huidige manier kan ik slechts via omwegen bij (een beperkte weergave) van deze data komen.

1. Een review openen van recente laptops, en hopen dat hier een enigzins compleet beeld wordt geschetst. Het is daarbij niet mogelijk om zelf modellen toe te voegen.
2. Een vergelijking maken van verschillende laptops, en dan in de vergelijking naar beneden scrollen voor de resultaten van die specifieke laptops.

Ter referentie, de systematiek zoals AnandTech of Notebookcheck die hanteren vind ik zelf prachtig. Vooral Notebookcheck, waarbij je in iedere review dynamische tabellen hebt om naar eigen inzicht in de review een model toe te voegen om tegen te vergelijken.

Of de Anandtech Bench database. Want soms weet ik gewoon niet welke laptops ik moet vergelijken, om de beste accuduur naar boven te krijgen in alle resultaten. In de Bench kan ik alle testresultaten van AnandTech makkelijk doorzoeken: https://www.anandtech.com/bench/Notebook/2979

Volgens mij bevat het Testlab een schat aan testdata, die momenteel in reviews beperkt naar keuze van de reviewer wordt ontsloten, of die in de PW slechts in vergelijkingen wordt getoond (waarbij je om die vergelijking op te stellen eigen al trechtert op een beperkt aantal laptops).

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340