ThAZiP schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 14:09:
[...]
Hi Martijn, heb je het draadje reeds volledig doorgenomen? Los daarvan, heeft iedereen recht op zijn eigen mening maar niet op zijn eigen feiten. Ergo, dat TS ergens anders goed slaapt zal een feit zijn (wat niet de crux is) - echter sluit dit totaal niet uit dat er thuis andere factoren (waarbij ik "tussen de oren" niet in de mond genomen heb) meespelen... Dat het geluid elders niet gehoord wordt, kan derhalve als een mening worden te bestempeld. Ofwel, het is niet feitelijk vast te stellen dat het geluid elders niet is en thuis wel. De omgevingsgeluiden in andere (slaap)locaties zijn anders en kunnen daardoor prima zorgen voor het maskeren van het wel degelijk aanwezige geluid.
Tenslotte, gaat het nu om het oplossen van het issue, waarbij het denkbaar is dat dit geen technische achtergrond heeft of is het -juist gezien de context van dit hele verhaal + de overige topics door de TS- mof enkel over het herhaaldelijk opratelen van
enkel technische oorzaken die overigens tot nu toe allemaal zijn uitgesloten? Verder heb ik niets of niemand bestempeld. Dat dat ongepast zou zijn ben ik volledig met je eens en daarin verschillen we niet van mening. Ik ben van mening dat andere opties moeten worden open gehouden omdat er tig signalen zijn die een technisch issue uitsluiten.
Alles doorgelezen en het valt op dat veel mensen dat niet hebben gedaan.
Overigens zie ik dat ik mijn vorige post niet heel handig verwoord heb, het was niet mijn bedoeling te suggereren dat specifiek jij op iets lichamelijks blijft doorhameren.
Het enige dat ik vreemd vind is dat het geluid nog te horen is met oordoppen. Dat kan haast niet.
Ik ben zelf ook erg gevoelig voor geluiden ondanks een lichte tinnitus. Oplader zonder teledoon eraan? Die hoor ik. Geluiden van buiten van een industriegebied op 1,5 kilometer (met rivier ertussen): Ik word er wakker van.
Het grote verschil is dat ik heel erg goed hoor waar het geluid vandaan komt. Dus het is gek dat het geluid goed te horen is door het hele huis en luider lijkt bij ramen.
Als het iets van buiten is zou het bij de buren binnen ook te horen moeten zijn. Is dit al gechecked?
Edit: Omdat ik na nachtdiensten vaak slecht sliep heb ik zo'n beetje alle oordoppen uitgeprobeerd die er zijn.
Aan TS: Probeer deze eens, deze zorgen bij mij voor complete stilte, ik hoor dan alleen mijn hartslag, het bloed door mn lijf en de piep in mijn hoofd.
[
Voor 6% gewijzigd door
MartijnA3 op 30-08-2022 15:40
]