Sedert ik een gehoorapparaat draag valt het me op dat mijn dark rock 4 Pro cpu koeler nogal kabaal maakt, zeker als de cpu aan het werk moet, maar zelfs in rust zonder open toepassingen is die goed hoorbaar. Nu is mijn gehoor niet meer van het beste zonder gehoorapparaat en had ik er voorheen geen last van, maar ik kreeg van in het begin de opmerking van mede huisgenoten en bezoekers dat mijn pc goed hoorbaar was.
Ik ben voor deze koeler gegaan omdat die goed en stil zou zijn. Dat laatste is dus helemaal niet het geval en bij alternate vinden ze niet dat die abnormaal lawaai maakt?!
Ik denk er aan om die dan maar te vervangen daar ik het geluid nu toch ook .als storend ervaar.
1)Welke is dan echt wel stil en doet zijn werk goed op een AMD Ryzen 9 5900X, 3,7 GHz?
2) Moet ik veel vervangen aan het mobo op de plaats van de cpu koeler??
Ik ben voor deze koeler gegaan omdat die goed en stil zou zijn. Dat laatste is dus helemaal niet het geval en bij alternate vinden ze niet dat die abnormaal lawaai maakt?!
Ik denk er aan om die dan maar te vervangen daar ik het geluid nu toch ook .als storend ervaar.
1)Welke is dan echt wel stil en doet zijn werk goed op een AMD Ryzen 9 5900X, 3,7 GHz?
2) Moet ik veel vervangen aan het mobo op de plaats van de cpu koeler??