Hallo Allemaal
Ik ben een gamer en ik speel op GTA 5 FiveM op een grote server (Tedeapolis) en ik merk dat ik de laatste tijd veel last heb van FPS drops ookal staan al men graphics op de laagste settings. Ik heb 2 schermen. Ik denk dus dat het tijd is voor een upgrade in de pc. Of is dit eerder iets in de software dat het probleem veroorzaakt?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Graag het probleem oplossen dat ik niet telkens moet hopen dat ik geen FPS drops krijg dus een upgrade of een software oplossing.
PC NU :
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag rond de 1000 euro uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen idee wat er nog goed is en wat ik kan gebruiken van de Pc die ik momenteel heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Als er een upgrade nodig is aan de GPU graag van Nvidia.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie het probleem kunnen oplossen op welke manier dan ook.
Groetjes
Ik ben een gamer en ik speel op GTA 5 FiveM op een grote server (Tedeapolis) en ik merk dat ik de laatste tijd veel last heb van FPS drops ookal staan al men graphics op de laagste settings. Ik heb 2 schermen. Ik denk dus dat het tijd is voor een upgrade in de pc. Of is dit eerder iets in de software dat het probleem veroorzaakt?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Graag het probleem oplossen dat ik niet telkens moet hopen dat ik geen FPS drops krijg dus een upgrade of een software oplossing.
PC NU :
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 239,53 | € 239,53 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2060 OC 6G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 1TB | € 37,99 | € 37,99 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon Night Shark Blue | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 71,90 | € 71,90 |
| 1 | Voedingen | Sharkoon WPM Gold ZERO | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SSD M.2 (3D v-nand (TLC)) 500GB | € 59,99 | € 59,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 538,31 | ||
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag rond de 1000 euro uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen idee wat er nog goed is en wat ik kan gebruiken van de Pc die ik momenteel heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Als er een upgrade nodig is aan de GPU graag van Nvidia.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie het probleem kunnen oplossen op welke manier dan ook.
Groetjes