Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Xiaomi Redmi Note 10s.
Wat is je budget?
max. 225 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Niks bijzonders: bellen, appen, foto's maken, bank-apps, navigatie-apps, enz.
Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi werd aangeraden vanwegen grote opslag (6GB Ram/128GB opslag), veel betere camera's en OLED-scherm.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ontdekte dat het draait op MIUI 12,5 gebaseerd op Android 11. Na enig zoekwerk leek dat niet zo erg (wel afwijkend van wat je normaal bij Android telefoons ziet), maar in reviews las ik wel forse kritiek bij de stabiliteit. Dat vind ik wel een probleem. Hoe stabiel is MIUI 12,5 dus? En er schijnen regelmatige updates te zijn die minder goed gecontroleerd zouden zijn, waardoor de stabiliteit onder druk komt. Een telefoon moet in elk geval bedrijfszeker zijn. Als het niet zeker genoeg is dan ga ik kijken naar een Motorola G60s.
Ik zoek een?
Xiaomi Redmi Note 10s.
Wat is je budget?
max. 225 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Niks bijzonders: bellen, appen, foto's maken, bank-apps, navigatie-apps, enz.
Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi werd aangeraden vanwegen grote opslag (6GB Ram/128GB opslag), veel betere camera's en OLED-scherm.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ontdekte dat het draait op MIUI 12,5 gebaseerd op Android 11. Na enig zoekwerk leek dat niet zo erg (wel afwijkend van wat je normaal bij Android telefoons ziet), maar in reviews las ik wel forse kritiek bij de stabiliteit. Dat vind ik wel een probleem. Hoe stabiel is MIUI 12,5 dus? En er schijnen regelmatige updates te zijn die minder goed gecontroleerd zouden zijn, waardoor de stabiliteit onder druk komt. Een telefoon moet in elk geval bedrijfszeker zijn. Als het niet zeker genoeg is dan ga ik kijken naar een Motorola G60s.