Gmail account in Outlook pobleem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiaV48
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 29-04 19:35
Gebruik van Outlook op mijn android mobiel met ook Gmail accounts heb ik jaren geen probleem, nu sinds een week inlog op Gmail account moet steeds aanmelden en lukt niet, ik krijg vreemde melding

Relevante software en hardware die ik gebruik
mobiel, Nokia 5.4, android 11.

Wat ik al geprobeerd heb
via Gmail/ Google stap voor stap probleem oplosser. Gmail account verwijderd, cookies en opschonen gedaan. Account opnieuw toegevoegd, inlog lukt even, na aantal minuten moet ik weer aanmelden. Wachtwoord wijzigen gedaan, account herstel gedaan, 24 uur gewacht met inloggen. Wacht wijzigen opnieuw, Outlook verwijderd, opnieuw opgestart.
Outlook opnieuw geïnstalleerd. Accounts 1 voor 1 toegevoegd, hotmail en 2 x Gmail. Nog steeds kan ik 1 Gmail niet meer gebruiken op mijn mobiel, tablet en computer.

Via Gmail help functie kom ik er niet uit, probleem inlog nog steeds hetzelfde. Zie toegevoegde screen shot waar wordt vermeld tijd wachtwoord gewijzigd. Ik kan hier niets mee want na invoering wachtwoord weer deze melding. Heeft iemand een hint hoe kan ik dit oplossen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3fEBqV6ih7ZQVGRbME80tDTNQyM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/aeT6x0SWNHfjlMnuRGZRq9HU.png?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RiaV48
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 29-04 19:35
Deze vraag kan gesloten worden.

Raadselachtig, na een paar dagen is het probleem verdwenen.
Wachtwoord wordt nu wel onthouden en geen meldingen meer.