Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 51FRANCOIS
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-02 16:35
hallo,

is Airbus trustmaster captain pack compatibel met Microsoft Flight simulator X steam edition.?

voor de kleinzoon kocht ik de set Airbus Trustmaster captain pack .Zijn vlucht sim. is microsoft flight simulator X steam edition aan gekocht op steam .Hijj speelde dit met een gewone joystick van Trustmaster ...maar hij wilde wat meer en hij werd jarig ,dus het moment ...en het werd de Airbus trustmaster captain pack .
Maar wij krijgen het niet werkend ...we hebben de drivers gedownload op de trusmaster site en geinstalleerd en hij kan alleen spelen met de Joystick.de firmware is 3.22.0 zowel voor de joystick als het grotere controle paneel .Als we het menu openen op de Laptop dan zien wij staan TA320 pilot en TCA-Q ENG 1&2 ...alle functies werken ,ieder knopje werkt en dat zien wij op het computerscherm met balk grafieken /vierkantjes en bolletjes .dus je zou er van uit gaan , niets mis ..de computer erkent iedere handeling of functie .maar het is enkel de joystick die werkt ...omhoog.omlaag/links/rechts gas etc . op het controle paneel werkt er niets ..met uitzondering van de gashendel ...maar die schakelt over naar een ander camera uitzicht en dus geen gas ..

bij de instellingen op de steam x msfs ..zie ik ook bij setting controles staan control type T-A320 en TCA-Q-1&2 ...maar hier kan ik volgens mij alleen kiezen en hij staat op T-A320 ..kies ik voor de TCA-Q-1&2 ..en klik op O.K. ..dan neemt hij deze niet aan .

wat kan de oorzaak zijn van de niet werkende Airbus trustmaster Captain pack .
dus ja , wel een teleurstelling voor de kleinzoon, hoe zou jezelf zijn .......

grt,

françois