advies installateur regio Haarlem - Amsterdam

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashboarder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-08 10:51
Beste medeforummers,

Ik ben op zoek naar een betrouwbare installatiebedrijf die kan adviseren en een systeem installeren in de regio Haarlem. Het is op het moment problematisch met de meeste installatiebedrijven door de zeer hoge vraag naar duurzame oplossingen! Ik heb al een paar bedrijven benaderd, maar zonder succes.

Benieuwd naar recente ervaring!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:15
Je zal toch meer bedrijven moeten benaderen en zoeken. Bijna elk installatie bedrijf heeft een wachtrij of neemt pas offertes aan vanaf datum X.

Dit is ook voor aannemers etc.

[ Voor 10% gewijzigd door corporalnl op 05-04-2022 15:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:37
Zonneplan lijkt nog steeds in staat dingen te regelen. Grote nationale partij... Over algemeen nette prijzen. Zijn paar weken terug voor het 2e dak bij mijn zus langs geweest....

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashboarder
@corporalnl @Ronald bedankt voor jullie input, ik ga even Zonneplan benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AUijtdehaag
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
@Ronald
Heb je aandelen gekocht? :P

PVOutput Github - Div ESP TK: MHI - Clack - Marstek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RuudMu
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 12:55
Wilde eigenlijk wachten tot ze klaar waren maar het verloopt erg soepel.
De eerste 10 panelen zijn gisteren geplaatst en vandaag de overige 8.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JQt1TcDQtQLObPa_lOvTRMakCHg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xq3FGJDzplaNCa5mzYjLGBFD.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aVGq-akAj8H3jwA5DxYgsXK1Xgc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YCsbv6HtgYYVgn9RdcwunCb9.jpg?f=fotoalbum_large
Eco energy projects in broek op lange dijk.

Degelijk advies, geen onzin en komen hun afspraken na, positieve referentie van een bekende gaf de doorslag.
De eigenaar maakt de offerte en voert E werk binnen uit, buiten werk word door 2 man personeel uitgevoerd, nette mensen en zijn oplossing gericht.
Onze installatie 18x 375wp Jinko +solis 3p omvormer prijs was 0,94/wp en bij buren 0,97/wp ivm afwijkende dak constructie. Prijs is ex btw en incl montage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
I wish, ze lijken een van de weinigen die nog mensen knap te woord kunnen staan :X

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gramser
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 20:33
Ronald schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 09:57:
[...]

I wish, ze lijken een van de weinigen die nog mensen knap te woord kunnen staan :X
Wat zijn dayt eigenlijk voor omvormers die ze gebruiken...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
@Gramser Ze lijken weer terug naar Huawei na wat flirten met Saj.
En als je ziet dat ze 'energieleverancier' spul doen op hun site is wel duidelijk waarom... Accu's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gramser
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 20:33
Hm, dat betekent weer chinees geneuezel. Maar, ik heb meerdere ijzers in het vuur en nu toch ook zonneplan eens even benaderd.

Maar eigenlijk wil ik gewoon een mooie SMA-installatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashboarder
minpunt bij zonneplan is dat ze inderdaad niet heel transparent zijn over de merken die ze aanbieden...

rectificatie, ik zie toch dat ze de specs/modelnummer van de omvormers aangeven:

SAJ R5 S1
SAJ R5 S2
SAJ R5 T2

Weten jullie welke panelen worden aangeboden?

[ Voor 44% gewijzigd door flashboarder op 12-04-2022 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbaidjoe
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10-09 08:38
Hier goede ervaring met Sunforce.

Ze hebben hier een installatie uitgevoerd o.b.v. een door mij opgestelde boodschappenlijst.
Ze wilden ook meedenken en -werken aan een korting op de installatiekosten als zij alleen het werk buitenshuis zouden uitvoeren + aansluiten DC kabels op de omvormer en in bedrijfstellen.

Hoe goed gevuld hun actuele agenda zou je aan hun zelf moeten vragen uiteraard.
Pagina: 1