Welke video kaart ??

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 19:01

hplos.nl

Zo doet men dat

Topicstarter
beste mensen ik krijg vandaag m'n nieuwe mobo ( Asus A7V 266 met een AMD 1 gig athlon en 265 MB DDR intern >:) ) maar nu wil ik er ook een leuke video kaart bij .. ( van rond de 400 of 500 piek .... ) ik wil er goed me kunnen gamen en mischien in de toekomst video bewerking mee gaan doen .. nou is m'n vraag welke video kaart raden jullie mij aan om te gaan halen ???

thnx alvast !!

pc | server | laptop | pda

Verwijderd

Tja, je kan voor Gamen een Gforce2 GTS nemen, die van ASUS (de 7700 Deluxe) Heeft mogelijkheid tot videobewerking, maar nou niet echt bijzonder..

De Matrox G400 Marvel Kaarten kan je wel lekker mee bewerken, maar kwa gamen tja tja

Denk er maar ffies over na..

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 11:38 schreef dj-krok het volgende:
Tja, je kan voor Gamen een Gforce2 GTS nemen, die van ASUS (de 7700 Deluxe) Heeft mogelijkheid tot videobewerking, maar nou niet echt bijzonder..

De Matrox G400 Marvel Kaarten kan je wel lekker mee bewerken, maar kwa gamen tja tja

Denk er maar ffies over na..
Idd, nem GeForce GTS: 450 piek ongeveer, een van de beste kaarten waar je mee kan gamen.

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:44
wtf SEARCH.

| I've got permission to color outside the lines |

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:48

Rollerjooster

OhNoNotHim

idd Search, maar toch: neem een GTS, die dingen zijn value for money, en als je er een Blorbje op gooit overclock je hem zo tot een PRO :)

Forza Mucca!

Verwijderd

Ik zou gewoon de goedkoopste Geforce 2 GTS opzoeken en die nemen.

Verwijderd

waarom geen Leadtek GF2 pro 64 ddr + tv out? Is bij http://www.aaarde.nl voor rond de fl 460 te krijgen..

Weet alleen niet of je hier goed video op kan bewerken.

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 19:01

hplos.nl

Zo doet men dat

Topicstarter
mensen hartlijk dank .. maar ik denk dat ik ff 'bij ga pinnen' en deze ga halen ' Asus V7700 Pro TV-OUT 64Mb' :)

THNX !! CY@@@@@

pc | server | laptop | pda

Verwijderd

[topic=205820]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.