Vandaag binnengekomen: de Lenovo Yoga Slim 7 Ryzen 5 16GB/512GB n.a.v. meerdere keren de BBG gewonnen te hebben. Fijne laptop, en omdat ik een Thinkpad heb van de zaak, ging ik natuurlijk meteen even naar Vantage en... en wat zie ik tot mijn schrik: de 'teller' van de garantie is al in juli 2021 gaan lopen:
/f/image/cJFsgJhYFakJN5KeqW9efR4K.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/M3VgmWLCMRXChQj3M4GkQeqq.png?f=fotoalbum_large)
Heeft iemand hier ervaring mee? Betekent dit dat de laptop al eerder is geactiveerd? Of misschien zelfs is gebruikt? S.M.A.R.T. data liet ca. 15u uptime zien van de SSD.
Nu heb ik natuurlijk meteen de verkopende partij (een grote winkelketen die dit weekend een actie had op o.a. Lenovo) met de vraag of ze even kunnen bevestigen dat ik volledige garantie heb (24 maanden volgens de productpagina).
/f/image/cJFsgJhYFakJN5KeqW9efR4K.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/M3VgmWLCMRXChQj3M4GkQeqq.png?f=fotoalbum_large)
Heeft iemand hier ervaring mee? Betekent dit dat de laptop al eerder is geactiveerd? Of misschien zelfs is gebruikt? S.M.A.R.T. data liet ca. 15u uptime zien van de SSD.
Nu heb ik natuurlijk meteen de verkopende partij (een grote winkelketen die dit weekend een actie had op o.a. Lenovo) met de vraag of ze even kunnen bevestigen dat ik volledige garantie heb (24 maanden volgens de productpagina).