Hallo,
Ook hier bezig met zonnepanelen.
Ik wil graag jullie feedback, ben niet technisch aangelegd, dus ook niet altijd even zeker van mijn zaak. Wat ik weet::strip_exif()/f/image/xUwFWVB1sshkzzEm7wPWRxTH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pnrdo5yEw2NUOmxTg1sLmEmb.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze optie met Micro omvormers past bij de vraag om flexibiliteit in de toekomst is me verteld.
De prijs lijkt mij vrij hoog, gezien de prijs/wp, ik kom uit op ruim 1,30€
Er is ook een optie 2, met 19 panelen:
:strip_exif()/f/image/MWFfVLWUKyrUGD2sawktJPFU.jpg?f=fotoalbum_large)
De offerte komt dan uit op:
:strip_exif()/f/image/4CMXYKjMHTiPRb52736OVHBo.jpg?f=fotoalbum_large)
De prijs komt hier iets gunstiger uit per wp, maar nog altijd lijkt mij dit vrij duur. Maar, wellicht ia dat helemaal niet zo simpel als ik denk.
Ik neig overigens naar de 19 panelen optie, zoals ingetekend. Wat wenselijk is, is om zoveel mogelijk op de platte daken te plaatsen. Het dak moet symmetrisch zijn, voor het aanzicht.
Hebben jullie feedback voor mij over de geoffreerde spullen ivm prijs?
Dank bij voorbaat.
Ook hier bezig met zonnepanelen.
Ik wil graag jullie feedback, ben niet technisch aangelegd, dus ook niet altijd even zeker van mijn zaak. Wat ik weet:
Foto's
:strip_exif()/f/image/xUwFWVB1sshkzzEm7wPWRxTH.jpg?f=fotoalbum_large)
Beschikbare (dak)ruimte
De panelen zijn ingetekend, zie foto.Schaduw
Noorden is boven, zuiden onder, conform foto.Jaarverbruik
Excl. elektrische auto, 3500kwh. Incl auto >10.000kwhHuidige elektriciteitsaansluiting
3 fasenBudget en doel
Korte terugverdientijd en klaar om in de toekomst combi te vormen met hybride warmtepomp. (Nu gas cv ketel)Wie gaat het project uitvoeren
InstallateurBijhouden van data
Reeds verkregen offertes
:strip_exif()/f/image/pnrdo5yEw2NUOmxTg1sLmEmb.jpg?f=fotoalbum_large)
Regio
Zuid HollandDeze optie met Micro omvormers past bij de vraag om flexibiliteit in de toekomst is me verteld.
De prijs lijkt mij vrij hoog, gezien de prijs/wp, ik kom uit op ruim 1,30€
Er is ook een optie 2, met 19 panelen:
:strip_exif()/f/image/MWFfVLWUKyrUGD2sawktJPFU.jpg?f=fotoalbum_large)
De offerte komt dan uit op:
:strip_exif()/f/image/4CMXYKjMHTiPRb52736OVHBo.jpg?f=fotoalbum_large)
De prijs komt hier iets gunstiger uit per wp, maar nog altijd lijkt mij dit vrij duur. Maar, wellicht ia dat helemaal niet zo simpel als ik denk.
Ik neig overigens naar de 19 panelen optie, zoals ingetekend. Wat wenselijk is, is om zoveel mogelijk op de platte daken te plaatsen. Het dak moet symmetrisch zijn, voor het aanzicht.
Hebben jullie feedback voor mij over de geoffreerde spullen ivm prijs?
Dank bij voorbaat.