Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Surfen, mailen, gamen (hopelijk GTA VI)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst onder de 2000 inclusief assemblage en windows
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem voor nu nog mijn oude videokaart mee en vervang deze zodra videokaarten weer normaal beschikbaar zijn voor max 500 euro
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Doel is voornamelijke om een toekomstbestendige PC samen te stellen. Snelheid en stilte zijn de voornaamste criteria
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Tips om een beter/goeedkoper systeem samen te stellen onder het gestelde doel. Hoe krijg ik het systeem eventueelnog iets stiller? Kunnen er zaken goedkoper? Heb ik per ongeluk iets gekozen wat niet compatibel is? Etc?
Surfen, mailen, gamen (hopelijk GTA VI)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst onder de 2000 inclusief assemblage en windows
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem voor nu nog mijn oude videokaart mee en vervang deze zodra videokaarten weer normaal beschikbaar zijn voor max 500 euro
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Doel is voornamelijke om een toekomstbestendige PC samen te stellen. Snelheid en stilte zijn de voornaamste criteria
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Tips om een beter/goeedkoper systeem samen te stellen onder het gestelde doel. Hoe krijg ik het systeem eventueelnog iets stiller? Kunnen er zaken goedkoper? Heb ik per ongeluk iets gekozen wat niet compatibel is? Etc?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 5950X Boxed | € 599,- | € 599,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte X570 AORUS ELITE | € 175,90 | € 175,90 |
| 1 | Interne harde schijven | WD_Black (2020), 2TB | € 116,07 | € 116,07 |
| 1 | Behuizingen | Antec P101 Silent | € 107,04 | € 107,04 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 105,99 | € 105,99 |
| Totaal | € 1.423,85 | |||