Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaandeV
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 07-04-2022
Mijn vraag
Sinds een paar weken geleden heb ik opeens geen geluid meer met Android Auto. Ik heb de app jaren gebruikt zonder problemen, Android auto wordt nog steeds opgestart en ik kan er alles mee doen, alleen het geluid schakelt niet over. (waardoor ik geen muziek kan luisteren en geen navigatie kan horen).

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb een samsung S8. Heeft het altijd gedaan, sinds kort niet meer (geen updates of iets dergelijks uitgevoerd).

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb de AA app al verwijderd, opnieuw geinstalleerd en geupdate. Ik heb al andere USB kabels gebruikt en me auto instellingen ge-reset. Ik heb de telefoon van mijn collega aangesloten, die deed het wel meteen.

Is er iemand die dit probleem ook heeft gehad? Ik ben namelijk bang dat mijn telefoon te oud is geworden aangezien de telefoon van mijn collega wel meteen met geluid werkten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Je hebt al vastgesteld dat het probleem mogelijk aan de telefoon ligt.
Ik zou nu eerst eens kijken of een fabrieksreset van je telefoon de problemen oplost, mogelijk is er ergens een bitje omgevallen. Wel eerst even een goede backup maken.

Pas als na de fabrieksreset je de koppeling niet kunt maken zou ik de fysieke telefoon afschrijven als de oorzaak van het probleem. Neem overigens aan dat de telefoon helemaal up-to-date is voor zo ver mogelijk? Anders dat ook nog doen.