Ik heb hier nu een Thermosonic Thermoengine V60 cooler liggen en daarbij zit op de onderkant op de plaats van waar de core onder komt te zitten een soort "gum". Moet ik dit nu laten zitten of juist verwijderen? Ziet er beetje zwart/grijzig uit. De handleiding vind ik niet echt uitsluitsel geven.
koelpasta?
¯\_(ツ)_/¯
Die koel"gum" haal ik er altijd af en doe er dan gewone pasta op.
Met pasta is mijn proc koeler dan die plakkaat die er standaard op zit.
Met pasta is mijn proc koeler dan die plakkaat die er standaard op zit.
is dat geen koelpasta?
Is het een echt vgettig spul?
Als je het er afhaalt zeker zelf koelpast aanbrengen.
Is het een echt vgettig spul?
Als je het er afhaalt zeker zelf koelpast aanbrengen.
Verwijderd
Het lijkt me dat je het moet laten zitten omdat het op die manier het contact verbeterd, maar weet het niet zeker
Hmm, is het echt cool"gum" ?
Het is niet echt vettig, lijkt meer op van dat kneedbare spul om je posters aan de muur te hangen en later weer kunt verwijderen, zonder vlekken achter te laten.
Het zit er in een dun laagje op.
Het is niet echt vettig, lijkt meer op van dat kneedbare spul om je posters aan de muur te hangen en later weer kunt verwijderen, zonder vlekken achter te laten.
Het zit er in een dun laagje op.
als je je koeler d'r af hebt gehaald ff goed schoonmaken met alcohol en dan nieuwe koelpaste aanbrengen.
voor meer info: gebruik de search
voor meer info: gebruik de search
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
ik zou het zeker laten zitten. Zit er echt niet voor niets op. Maar mocht je toch besluiten het eraf te halen, dan zeker zelf pasta erop knallen.
meeste koelpasta is beter dan die rare gum.
Maar hier zijn echt al ZO veel topics over geweest... even zoeken dus!
Maar hier zijn echt al ZO veel topics over geweest... even zoeken dus!
ach...in een volgend leven lach je er om!
Als je besluit het te laten zitten wel even voor je hem op je core plaats dat plastic dingetje eraf halen anders zit je straks met een kapotte processor.
Verwijderd
Is het die donker grijze?
1. gewoon proberen.
2. vervangen door koelpasta.
3. vervangen door Arctic Silver.
4. Resultaten posten.
1. gewoon proberen.
2. vervangen door koelpasta.
3. vervangen door Arctic Silver.
4. Resultaten posten.
Pagina: 1