Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Goede Videokaart, ben niet echt een high end gamer, maar wil wel wat fatsoenlijks (ook voor komende jaren). (GTA V / FIVEM / SQUAD / MF speel ik momenteel wel eens.
Wat is je budget?
Rond de 400 ?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben geen AMD fan, graag NVIDIA.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Heb momenteel een custom build met: Z390Gaming X-CF + i7 9700K icm 32GB DDR4 KHX3200C16D4/16GX - NVIDIA GTX980Ti (is al best oud he) .
Graag zou ik van jullie willen weten wat een geschikte betaalbare update is kwa videokaart maar ook nog enigzins betaalbaar.
Zoals ik al aangaf ben ik geen high end gamer en game ik ook niet heel veel, maar wil ik wel iets fatsoenlijks wat ook nog enigzins in de toekomst mee kan draaien.
Graag hoor ik jullie adviezen.
Thanks!
Ik zoek een?
Goede Videokaart, ben niet echt een high end gamer, maar wil wel wat fatsoenlijks (ook voor komende jaren). (GTA V / FIVEM / SQUAD / MF speel ik momenteel wel eens.
Wat is je budget?
Rond de 400 ?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben geen AMD fan, graag NVIDIA.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Heb momenteel een custom build met: Z390Gaming X-CF + i7 9700K icm 32GB DDR4 KHX3200C16D4/16GX - NVIDIA GTX980Ti (is al best oud he) .
Graag zou ik van jullie willen weten wat een geschikte betaalbare update is kwa videokaart maar ook nog enigzins betaalbaar.
Zoals ik al aangaf ben ik geen high end gamer en game ik ook niet heel veel, maar wil ik wel iets fatsoenlijks wat ook nog enigzins in de toekomst mee kan draaien.
Graag hoor ik jullie adviezen.
Thanks!