Wat ga je met je laptop doen?
Office, internetten, Visual Studio (VSTO ontwikkeling)
Wat is je budget?
1300
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, een goede accuduur is wel fijn. Een stille laptop is ook prettig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben erg gecharmeerd van de Lenovo Yoga Slim 7 Pro Gen 6 16” AMD 5800h met 2.5K scherm + 500nits schermupgrade omdat ik in de zomer nog wel eens buiten werk.
Met korting is die zo’n 1235€ Deze komt met een gtx1650, niet nodig maar geen keuze optie icm. de schermupgrade.
Deze schijnt redelijk stil te zijn met redelijke accuduur.
Waar ik mee worstel is dat Lenovo 2 modellen (400nits) in de aanbieding heeft en dat scheelt zo’n 250€ en dat is een fors verschil. Beide ongeveer even duur:
- AMD 5800h/rtx3050 of
- AMD 5600h/gtx1650
Daarnaast kan ik als maatwerk een uitvoering zonder discrete graphics kiezen (dan wel slechts 400 nits) maar die is 70€ duurder dan de uitvoering met discrete graphics en 6 weken levertijd 😵💫.
2 vragen…
Stel ik ga voor de standaard met discrete graphics: hoe zit het met hitte/herrie en accuduur?
Zien jullie alternatieven?
Office, internetten, Visual Studio (VSTO ontwikkeling)
Wat is je budget?
1300
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, een goede accuduur is wel fijn. Een stille laptop is ook prettig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben erg gecharmeerd van de Lenovo Yoga Slim 7 Pro Gen 6 16” AMD 5800h met 2.5K scherm + 500nits schermupgrade omdat ik in de zomer nog wel eens buiten werk.
Met korting is die zo’n 1235€ Deze komt met een gtx1650, niet nodig maar geen keuze optie icm. de schermupgrade.
Deze schijnt redelijk stil te zijn met redelijke accuduur.
Waar ik mee worstel is dat Lenovo 2 modellen (400nits) in de aanbieding heeft en dat scheelt zo’n 250€ en dat is een fors verschil. Beide ongeveer even duur:
- AMD 5800h/rtx3050 of
- AMD 5600h/gtx1650
Daarnaast kan ik als maatwerk een uitvoering zonder discrete graphics kiezen (dan wel slechts 400 nits) maar die is 70€ duurder dan de uitvoering met discrete graphics en 6 weken levertijd 😵💫.
2 vragen…
Stel ik ga voor de standaard met discrete graphics: hoe zit het met hitte/herrie en accuduur?
Zien jullie alternatieven?
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.