Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en af en toe streamen hiervan. Ik game op 1440p 144hz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van €2000. De pc die ik nu heb wordt in onderdelen verkocht. Hiermee pak ik ca €700. Dit zit bij mijn budget in.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja ik neem mijn kast mee. Een NZXT H700i. Ook de fans van NZXT met rgb neem ik mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De standaard dingen zoals een processor, videokaart, voeding, ram, cpu koeling. Genoeg opslag, heb nu 750gb en dat wordt langzaam krap. Ook graag 32gb werkgeheugen, waarom? Omdat het kan om zeker safe te zitten en games zoals Tarkov ervan profiteren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In principe heb ik geen merk voorkeur. Heb nu een AMD processor en dat bevalt prima. Maar wil nu maximale frames pakken en heb een aardig budget. Hierdoor gaat mijn keus naar intel. Maar bij goede argumenten sta ik best open voor andere opties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Heb mijn pc graag stil en koel. Verder niet echt wensen. Lekker snel en maximaal fps.
Ga je overklokken?
In principe niet, maar hou de optie graag open.
Wat verwacht je van ons?
Kijken of alle onderdelen goed zijn samengesteld, eventueel nog verbeteringen in de build. Mochten er dinger beter kunnen voor een iets hogere prijs, dan sta ik hiervoor ook open.
Hieronder mijn samengestelde build
Voornamelijk gamen en af en toe streamen hiervan. Ik game op 1440p 144hz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van €2000. De pc die ik nu heb wordt in onderdelen verkocht. Hiermee pak ik ca €700. Dit zit bij mijn budget in.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja ik neem mijn kast mee. Een NZXT H700i. Ook de fans van NZXT met rgb neem ik mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De standaard dingen zoals een processor, videokaart, voeding, ram, cpu koeling. Genoeg opslag, heb nu 750gb en dat wordt langzaam krap. Ook graag 32gb werkgeheugen, waarom? Omdat het kan om zeker safe te zitten en games zoals Tarkov ervan profiteren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In principe heb ik geen merk voorkeur. Heb nu een AMD processor en dat bevalt prima. Maar wil nu maximale frames pakken en heb een aardig budget. Hierdoor gaat mijn keus naar intel. Maar bij goede argumenten sta ik best open voor andere opties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Heb mijn pc graag stil en koel. Verder niet echt wensen. Lekker snel en maximaal fps.
Ga je overklokken?
In principe niet, maar hou de optie graag open.
Wat verwacht je van ons?
Kijken of alle onderdelen goed zijn samengesteld, eventueel nog verbeteringen in de build. Mochten er dinger beter kunnen voor een iets hogere prijs, dan sta ik hiervoor ook open.
Hieronder mijn samengestelde build
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-12700K Boxed | € 429,97 | € 429,97 |
| 1 | Moederborden | MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4 | € 318,01 | € 318,01 |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3080 V2 OC Edition met LHR | € 1.149,- | € 1.149,- |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 chromax.black | € 104,- | € 104,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 138,05 | € 138,05 |
| 1 | Solid state drives | WD Black NVMe SSD SN850 1TB (met heatsink) | € 177,99 | € 177,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.486,02 | ||
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold