Veel registraties op een NAP rapport

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
We moeten toch maar weer een aan een auto vanwege de vakanties (dat is eigenlijk de enige reden dat ik echt een auto nodig heb). Dus ik ben wat rond aan het kijken en kom een Ford Focus tegen die wel interessant lijkt.

Het valt me op dat het NAP rapport wel heel veel registraties zijn. Niet één per jaar zoals je zou verwachten rondom de APK. Maar zelfs 40 registraties.

Dat zijn er dus meerdere per jaar. Wat zou de reden hiervan kunnen zijn. Ik kan er twee bedenken:
- De auto is regelmatig van eigenaar gewisseld
- De auto is heel vaak bij de garage geweest, ook tussen beurten door.

Beide reden klinken niet echt aantrekkelijk. Of de auto bevalt alle vorige eigenaren niet of de auto heeft om de haverklap onderoud nodig. Of kunnen er andere redenen zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• significant
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-06 00:28
Zover ik weet niet maar het is inderdaad wel een negatief dingetje. Kenteken al door de Finnik app gehaald? Daar staat vaak meer eigenaar info dan bij de RDW wat wellicht een deel verklaart.
Maar een Ford Focus is redelijk courante auto, wat maakt dit specifieke voertuig interessant?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Goede tip van Finnik :) Dank je.
Zo te zien was het een verhuur auto. Dat verklaart het voor mij wel.

Ik ga niet voor deze auto specifiek. Maar het viel me gewoon op.

Ik ben op zoek naar een auto met voldoende binnenruimte voor alle vakantiespul, maar niet enorm zodat je er met de wegenbelasting continu voor betaald.

Zoveel gebruiken we de auto niet. Sinds september heb ik geen auto en hebben we een keer of 5 een auto gehuurd, dat was het. Maar makkelijk is het wel een auto voor de deur.

Deze Ford Focus was wel mooi, redelijk recent en goed uitgerust. Al heb ik dat niet echt nodig. Moet me nog bedenken of ik een echt alleen een auto wil hebben voor het hebben van een auto, of dat die toch ook een beetje mooi moet zijn.