We moeten toch maar weer een aan een auto vanwege de vakanties (dat is eigenlijk de enige reden dat ik echt een auto nodig heb). Dus ik ben wat rond aan het kijken en kom een Ford Focus tegen die wel interessant lijkt.
Het valt me op dat het NAP rapport wel heel veel registraties zijn. Niet één per jaar zoals je zou verwachten rondom de APK. Maar zelfs 40 registraties.
Dat zijn er dus meerdere per jaar. Wat zou de reden hiervan kunnen zijn. Ik kan er twee bedenken:
- De auto is regelmatig van eigenaar gewisseld
- De auto is heel vaak bij de garage geweest, ook tussen beurten door.
Beide reden klinken niet echt aantrekkelijk. Of de auto bevalt alle vorige eigenaren niet of de auto heeft om de haverklap onderoud nodig. Of kunnen er andere redenen zijn?
Het valt me op dat het NAP rapport wel heel veel registraties zijn. Niet één per jaar zoals je zou verwachten rondom de APK. Maar zelfs 40 registraties.
Dat zijn er dus meerdere per jaar. Wat zou de reden hiervan kunnen zijn. Ik kan er twee bedenken:
- De auto is regelmatig van eigenaar gewisseld
- De auto is heel vaak bij de garage geweest, ook tussen beurten door.
Beide reden klinken niet echt aantrekkelijk. Of de auto bevalt alle vorige eigenaren niet of de auto heeft om de haverklap onderoud nodig. Of kunnen er andere redenen zijn?