Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een gebalanceerd systeem waarmee mijn vriendin moeiteloos Sims5 (als die straks uitkomt), Europa Universalis 4 en ANNO 1800 kan spelen. En daarnaast de komende 5-10 jaar prettig, vlot en stabiel thuis kan werken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst niet meer dan wat we nu verzameld hebben, dus zeg 900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toesenbord, muis en monitor zijn er. De rest is allemaal van een pc van zo'n 10 jaar oud, waarvan zelfs de voeding inmiddels dubieus aanvoelt. Dus ik ga alle oude onderdelen niet hergebruiken in een nieuwe PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stabiliteit is belangrijk. Mijn vriendin heeft weinig geduld voor ICT en kan altijd wel met PC's uit de voeten, maar niet de technische vaardigheden om problemen helemaal uit te pluizen en op te lossen. Daarnaast is de wens dat hij stil is, vandaar de gekozen koeler.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties. Jullie herkennen vast de recentste BBG. En heb mijn huidige PC zelf in elkaar gezet, dus is vooral als second opinion erg fijn als jullie je mening hierover willen geven.
Ik ben op zoek naar een gebalanceerd systeem waarmee mijn vriendin moeiteloos Sims5 (als die straks uitkomt), Europa Universalis 4 en ANNO 1800 kan spelen. En daarnaast de komende 5-10 jaar prettig, vlot en stabiel thuis kan werken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst niet meer dan wat we nu verzameld hebben, dus zeg 900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toesenbord, muis en monitor zijn er. De rest is allemaal van een pc van zo'n 10 jaar oud, waarvan zelfs de voeding inmiddels dubieus aanvoelt. Dus ik ga alle oude onderdelen niet hergebruiken in een nieuwe PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stabiliteit is belangrijk. Mijn vriendin heeft weinig geduld voor ICT en kan altijd wel met PC's uit de voeten, maar niet de technische vaardigheden om problemen helemaal uit te pluizen en op te lossen. Daarnaast is de wens dat hij stil is, vandaar de gekozen koeler.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties. Jullie herkennen vast de recentste BBG. En heb mijn huidige PC zelf in elkaar gezet, dus is vooral als second opinion erg fijn als jullie je mening hierover willen geven.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i3-12100f-boxed | € 109,79,- | € 109,79,- |
1 | Videokaart | Inno3D GeForce RTX 2060 Twin X2 (N20602-06D6-1710VA15L) | € 349,- | € 349,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B660M GAMING X DDR4 | € 139,- | € 139,- |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition with LGA1700 | € 36,91 | € 36,91 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Voedingen | Corsair TX550M (2021)) | € 55,90 | € 55,90 |
1 | Solid state drives | WD Blue SN570 1TB | € 93,42 | € 93,42 |
1 | Behuizing | SilentiumPC Armis AR1 | € 39,99 | € 39,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 893,91 |