Toon posts:

Transactie weg

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Ilo83
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 03-04-2022
Mijn vraag

Ik had met bobcoin leuk wat geld gemaakt bij bitmart. Nu wilde ik dit omzetten naar etherium in mijn bitvavo Wallet.
Wat blijkt ( dom ook van mij) heeft bitvavo de cryptomunt bobcoin niet !
Dus bitvavo heeft niet ontvangen en het is ook niet terug gegaan in mijn bitmart Wallet….
Eindstand geld weg!!
Is er nog een mogelijkheid dit terug te krijgen?
Beide partijen zeggen dat ze het niet hebben. Maar het kan toch niet opgegaan zijn in stof?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@Ilo83 Bobcoin is zo te zien een ERC20 token, dat betekent dat als je deze naar een ERC20 adres van Bitvavo hebt gestuurd, dat zij er technisch gezien bij moeten kunnen. Ik zou dat als ik hen was niet gratis doen, want anders blijven ze bezig, maar met 5-10 minuten werk zou ze dat wel moeten lukken. Dus bied ze een bedrag aan dat de moeite waard is, dan helpen ze je vast wel uit de brand.

Mocht je het naar een niet ERC20/ETH adres hebben overgemaakt, dan ben je het waarschijnlijk kwijt. Maar geef dan even wat meer informatie over de transactie.

Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:42

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Bitvavo - Niet-ondersteunde digitale valuta, maar wat Taro zegt, doe een dealtje met ze sluiten.

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:26
Naar welk wallet adres heb je het overgemaakt? Naar je ETH wallet bij Bitvavo?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Taro schreef op zondag 3 april 2022 @ 23:27:
@Ilo83 Bobcoin is zo te zien een ERC20 token, dat betekent dat als je deze naar een ERC20 adres van Bitvavo hebt gestuurd, dat zij er technisch gezien bij moeten kunnen. Ik zou dat als ik hen was niet gratis doen, want anders blijven ze bezig, maar met 5-10 minuten werk zou ze dat wel moeten lukken. Dus bied ze een bedrag aan dat de moeite waard is, dan helpen ze je vast wel uit de brand.

Mocht je het naar een niet ERC20/ETH adres hebben overgemaakt, dan ben je het waarschijnlijk kwijt. Maar geef dan even wat meer informatie over de transactie.
Makkelijker gezegd dan gedaan, het meeste qua crypto bij exchanges is geautomatiseerd en (als het goed is) hebben de medewerkers niet zomaar toegang tot de private keys voor wallets.
Handmatig ergens moeten inloggen heeft voor een exchange een flink risico, dus worst case doen ze dit gewoon niet en laten de keys liever in een kluis liggen.

Dus nee, die 5 tot 10 minuten is niet realistisch.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@ZeRoC00L Daar heb je zeker een punt. Als ze dit al doen, dan gaat dat niet zomaar via een standaard medewerker. Sterker nog, we moeten dit met zijn allen niet willen, hoe zuur ook voor de TS en vele anderen. Voor de veiligheid van alle gebruikers is het niet wenselijk om de funds van anderen hierdoor ook op het spel te zetten.

Stel je voor dat er via een smartcontract code wordt uitgevoerd die alle funds wegsluist...

Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR

• bebedero
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08-01 16:07
Taro schreef op maandag 4 april 2022 @ 18:16:
@ZeRoC00L Daar heb je zeker een punt. Als ze dit al doen, dan gaat dat niet zomaar via een standaard medewerker. Sterker nog, we moeten dit met zijn allen niet willen, hoe zuur ook voor de TS en vele anderen. Voor de veiligheid van alle gebruikers is het niet wenselijk om de funds van anderen hierdoor ook op het spel te zetten.

Stel je voor dat er via een smartcontract code wordt uitgevoerd die alle funds wegsluist...
Moeten dit niet willen is wel een beetje kort door de bocht. Met de juiste processen en voorzorgsmaatregelen moet je wel bij een private key kunnen komen. Maar dat is natuurlijk ook afhankelijk hoe dit bij Bitvavo precies werkt. Heeft elke user een eigen deposit ETH adres dan is het niet zo complex. Gebruiken ze allemaal hetzelfde adres (lijkt me niet) dan is het een hoog risico en niet aan te raden.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee