Mijn vraag
Voor mijn werk heb ik een Surface pro 7+ met alleen een USB C en één USB-a poort. Welke docking voor deze Surface kan HDMI en een USB-C DP voor display? Liefst ook UTP port.
Relevante software en hardware die ik gebruik
volgens mij is het een Microsoft Surface Pro 7+
Ik heb twee 24 inch 144hertz schermen. Met mijn oude werklaptop deed ik een HDMI en een Display naar usb-c in mijn laptop om gebruik te maken van twee schermen zonder hub. Ook heb ik een gigabit verbinding dus zoek ik ook een hub die dat ondersteund.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik zie veel hubs met HDMI en usb-c maar deze geven geen usb-c DP aan.
Ik zie deze maar deze heeft geen usb-c DP (zou eventueel wel met 2x hdmi kunnen werken maar heb dan maar 60Hertz)
Hebben jullie nog aanraders voor een goede dock die aan mijn eisen voldoet?
Voor mijn werk heb ik een Surface pro 7+ met alleen een USB C en één USB-a poort. Welke docking voor deze Surface kan HDMI en een USB-C DP voor display? Liefst ook UTP port.
Relevante software en hardware die ik gebruik
volgens mij is het een Microsoft Surface Pro 7+
Ik heb twee 24 inch 144hertz schermen. Met mijn oude werklaptop deed ik een HDMI en een Display naar usb-c in mijn laptop om gebruik te maken van twee schermen zonder hub. Ook heb ik een gigabit verbinding dus zoek ik ook een hub die dat ondersteund.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik zie veel hubs met HDMI en usb-c maar deze geven geen usb-c DP aan.
Ik zie deze maar deze heeft geen usb-c DP (zou eventueel wel met 2x hdmi kunnen werken maar heb dan maar 60Hertz)
Hebben jullie nog aanraders voor een goede dock die aan mijn eisen voldoet?