USB-c dock voor Surface pro 7+ voor twee schermen en UTP

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkoB
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-03 20:13
Mijn vraag
Voor mijn werk heb ik een Surface pro 7+ met alleen een USB C en één USB-a poort. Welke docking voor deze Surface kan HDMI en een USB-C DP voor display? Liefst ook UTP port.

Relevante software en hardware die ik gebruik
volgens mij is het een Microsoft Surface Pro 7+
Ik heb twee 24 inch 144hertz schermen. Met mijn oude werklaptop deed ik een HDMI en een Display naar usb-c in mijn laptop om gebruik te maken van twee schermen zonder hub. Ook heb ik een gigabit verbinding dus zoek ik ook een hub die dat ondersteund.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik zie veel hubs met HDMI en usb-c maar deze geven geen usb-c DP aan.

Ik zie deze maar deze heeft geen usb-c DP (zou eventueel wel met 2x hdmi kunnen werken maar heb dan maar 60Hertz)

Hebben jullie nog aanraders voor een goede dock die aan mijn eisen voldoet?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkoB
Ik denk dat ik het ga oplossen door deze en deze te combineren. Redelijk goedkope en effectieve oplossing, wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZatarraNL
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:01
Dat misschien werken. Ik kan alleen niet met zekerheid achterhalen of de Surface Pro beschikt over een DisplayPort signaal over usb. Het staat niet bij de specificaties, maar ik vermoed dat het een voorwaarde is voor deze dock.

Lees voor achtergrondinformatie en compatibiliteit ook dit topic:

ZatarraNL in "Het docking station topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkoB
Vandaag kwam het binnen en heb getest of het werkte en dat doet het. Het is opgelost met deze dockingstation. Ik heb nu één scherm op 144hertz (via display) en de ander op 120hertz (via HDMI).

Verder heb ik een oud usb-hubje voor extra usb'tjes gebruikt en werk ik verder op wifi, dat gaat prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze gemist? Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankopoadviesvragen horen in aankoopadviesfora.

Move VB -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvanleijsen
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13-12-2022
Goedenavond,

Mijn vrouw heeft van haar werk een surface pro 7, nu heb ik gister voor haar een Philips 346E2C4AE/00 monitor gekocht met pictured in picture en picture to picture ook wel multivieuw.

Op dit beeldscherm zit een display poort, HDMI aansluiting en een usb c aansluiting.

Kan ik de oplossing van GerkoB ook gebruiken om dit scherm aan de gang te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 19:15
cvanleijsen schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 19:22:
Goedenavond,

Mijn vrouw heeft van haar werk een surface pro 7, nu heb ik gister voor haar een Philips 346E2C4AE/00 monitor gekocht met pictured in picture en picture to picture ook wel multivieuw.

Op dit beeldscherm zit een display poort, HDMI aansluiting en een usb c aansluiting.

Kan ik de oplossing van GerkoB ook gebruiken om dit scherm aan de gang te krijgen?
Klopt het typenummer? Ik kan het niet terugvinden..... Mogelijk heb je aan alleen de USB C kabel voldoene, afhankelijk van het model.
Pagina: 1