Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc is voor mijn ouders 65+. Gewoon een huis, tuin en keuken pc. Internetten, fotoboeken maken en 3D Majong spelen. De pc mag wel lekker snel zijn en ik wil ruimte houden mocht er een bescheidde videokaart in moeten in de toekomst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
700,- max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, toetsenbord, muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet WiFi ondersteunen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik bouw zelden een pc en vraag me af of alles compatible is met elkaar én of de samenstelling logisch is. Ik heb mijn best gedaan, maar ik wil graag een extra check
De pc is voor mijn ouders 65+. Gewoon een huis, tuin en keuken pc. Internetten, fotoboeken maken en 3D Majong spelen. De pc mag wel lekker snel zijn en ik wil ruimte houden mocht er een bescheidde videokaart in moeten in de toekomst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
700,- max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, toetsenbord, muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-12500 Boxed | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Moederborden | MSI Pro B660M-A WiFi DDR4 | € 159,- | € 159,- |
| 1 | Behuizingen | DeepCool Macube 110 Zwart | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zilver | € 33,55 | € 33,55 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 66,90 | € 66,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M (2021) | € 55,90 | € 55,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 91,50 | € 91,50 |
| Totaal | € 675,75 | |||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet WiFi ondersteunen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik bouw zelden een pc en vraag me af of alles compatible is met elkaar én of de samenstelling logisch is. Ik heb mijn best gedaan, maar ik wil graag een extra check
[ Voor 2% gewijzigd door Migosso op 02-04-2022 11:05 . Reden: Onderdelenlijst aangepast ]