Ik zoek hosting voor een kleine bedrijfssite

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liefsnoepje
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09-02-2024
Ik ben op zoek naar een hosting voor een kleine bedrijfssite.
Het is deels bedoeld als (artikel) portfolio, er komt een blog op en de gebruikelijke pagina's.
Ik ga de site in Wordpress maken.

Ik heb gekeken naar:
Hostinger;
Transip;
Versio.

Ik sta open voor een internationale speler.
Ik zoek eigenlijk vooral een goede prijs in verhouding met het pakket en de site moet goed kunnen draaien. Ik verwacht niet dat het duizenden bezoekers per maand gaan zijn.

Iemand tips /ervaring met deze providers of anderen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:31

Detmer

Professioneel prutser

Versio zat ik vroeger bij maar werd steeds duurder voor minder. Ik ben daarna overgestap naar Vimexx en daar tot op heden zeer tevreden over.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Liefsnoepje schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 17:16:
... bedrijfssite
... Wordpress
... een goede prijs
... moet goed kunnen draaien
Wat is goed?!? Wat dacht je van managed hosting €25 per maand als budget?

En eerlijk gezegd, je startpost mist gewoon veel belangrijke info.
Daarom raad ik je een Canta aan: 45km/h, electrisch en je kan hem overal parkeren!

En om nog meer onzinnige reacties te vermijden raad ik je aan je startpost te updaten ;)

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liefsnoepje
DJMaze schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 17:27:
[...]

Wat is goed?!? Wat dacht je van managed hosting €25 per maand als budget?

En eerlijk gezegd, je startpost mist gewoon veel belangrijke info.
Daarom raad ik je een Canta aan: 45km/h, electrisch en je kan hem overal parkeren!

En om nog meer onzinnige reacties te vermijden raad ik je aan je startpost te updaten ;)
Wat voor belangrijke info?
Ik wil gewoon een simpele bedrijfssite die ik SEO optimaliseer en ga ook proberen organisch bezoekers te trekken en via LinkedIn. Maar behalve kennis van SEO heb ik geen verstand van verschillende hosting zaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Heel stom, maar als het een simpele blog betreft met Wordpress en je verder geen eisen hebt maakt het eigenlijk ook niet veel uit.... Kijk op een websites als https://www.hostingwijzer.nl, en zoek een host die "Wordpress hosting" aanbied en het volgens de reviews goed doet.

Wat ik me wel afvraag, je geeft aan naar 3 partijen te hebben gekeken. Wat weerhoud je om dan gewoon bij 1 van die partijen een pakket af te sluiten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-05 23:37
https://cloud86.nl/
Van een oud medewerker van Sohosted, recent overgestapt van Sohosted naar Cloud86.
Ze zijn gewoon telefonisch bereikbaar :)
Ik heb er een speedtest opgezet ik haal 600/400 maar dat zegt ook niet alles...
Tot nu toe bevalt het prima, websites voelen wel redelijk vlot aan, maar niet zo vlot als bijvoorbeeld Tweakers.

Bijna 20 jaar klant geweest bij Sohosted, de laatste paar jaar zijn ze extreem duur geworden.
Als mijn andere contracten aflopen bij Sohosted gaat alles daar weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Je noemt een aantal partijen waar je naar hebt gekeken.. waarom zijn die het niet geworden?

Ik heb zelf mijn domeinnamen bij TransIP staan, dus als ik een WordPress website zou willen hosten (naast mijn VPS, die ook daar staat) dan zou ik daarvoor gewoon hun WP hosting voor gebruiken. Daar bieden ze ook bijvoorbeeld Patchman bij aan voor het bijhouden van mogelijke security issues, en een betrouwbare mailbox voor je zakelijke mail. Enige nadeel is dat je domeinnaam wel daar moet staan, want het is een addon voor bij je domeinnaam.

Ik heb nog geen goedkoper alternatief gevonden dan de 2 euro die ze vragen, en hun infrastructuur is belachelijk snel en stabiel voor hoeveel ze vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Diverse andere partijen zijn al genoemd. Geen wat je verdere eisen zijn? Helpdesk wel of niet telefonisch bereikbaar, veel of weinig opslag....

Misschien heb je hier ook nog wat aan

https://www.start24.nl/wordpress-hosting/

https://www.start24.nl/beste-webhosting/

https://www.start24.nl/goedkope-webhosting/

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:44
Als je weinig verstand hebt van hosting, zou ik voor een managed Wordpress website gaan. Deze kun je bijvoorbeeld krijgen bij wordpress.com. Kost 15 euro per maand en dan heb je er waarschijnlijk weinig omkijken naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liefsnoepje
Bedankt voor de tips. De reden dat ik nog niet in zee gegaan ben is omdat ik dacht dat er misschien nog betere qua prijs ofzo zouden zijn. Ik ga de gegeven linkjes even allemaal bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

_eLMo_

Formerly: marowi

Waarom niet iets flexibels als SquareSpace / Wix ipv je vastleggen aan software enzo? Mijn vrouw draait nu 4 websites ermee en kan als non-techie er goed mee uit de voeten.

Ik klink bijna als sales gast, maar als IT’er ben ik verbaasd hoe weinig ze mij vraagt hahaha. Aanrader imho.

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:46
Je hebt ook ManagedWPHosting welke zich specifiek op Wordpress richt.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruben279
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 15:40
Draai momenteel zelf het Webhosting Unlimited (€ 11,95 p/m) bij Cloud86.nl . Laatst viel een cluster bij ze uit, en toen kreeg ik zelfs op zaterdagavond keurig een reactie op mn support mail _/-\o_

Maar ook bij XXL Hosting (5, 10 of 20 euro p/m) goede ervaringen, en een zeer geschikte klantenservice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liefsnoepje
Ik heb de linkjes bekeken en vind Cloud86 er op zich aardig uitzien.
Ik twijfel alleen nog of ik een tweede website wil of niet. Ga wel een tweede domein vastleggen namelijk maar weet nog niet of ik die ook in de lucht wil hebben. Hostinger vier jaar vind ik echt te lang en dan vind ik de prijs per maand weer duur in verhouding.

Ik zie ook Strato Wordpress basic, lees alleen wel wisselende reviews over Strato.

[ Voor 11% gewijzigd door Liefsnoepje op 04-04-2022 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.martinali
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-05 12:37
Er zijn genoeg providers waar je uit kan kiezen maar let wel op de kleine lettertjes. De 'vanaf'-prijs op de websites klopt meestal niet met wat je daadwerkelijk gaat betalen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-05 13:23

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Dit soort topics draaien er uiteindelijk op uit dat we alle Nederlandse hosting partijen gaan benoemen en je vervolgens nog steeds geen donder opgeschoten bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liefsnoepje
t.martinali schreef op woensdag 6 april 2022 @ 08:01:
Er zijn genoeg providers waar je uit kan kiezen maar let wel op de kleine lettertjes. De 'vanaf'-prijs op de websites klopt meestal niet met wat je daadwerkelijk gaat betalen.
Dankjewel voor de tip, ik heb inderdaad nog nergens doorgeklikt.
Pagina: 1