door omstandigheden en besluiteloosheid nog steeds geen panelen op het dak maar het moet er nu maar van komen.:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RR5FHqh9ZyoGGQiRzawc9bFW.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Gp6q3r1CD1OAW9s6vN3xeVwC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qPYW4jT3bRm71QDHZJvilX7U.jpg?f=fotoalbum_large)
ligging van het dak is zuid-west met een hellingsgraad van 24%
:strip_exif()/f/image/gz5kGlDOZIevcrA811zm1aMf.jpg?f=fotoalbum_large)
Beschikbare (dak)ruimte
van regenpijp tot regenpijp is 565 cm, lengte is ongeveer 700 cm.Foto's
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RR5FHqh9ZyoGGQiRzawc9bFW.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Gp6q3r1CD1OAW9s6vN3xeVwC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qPYW4jT3bRm71QDHZJvilX7U.jpg?f=fotoalbum_large)
ligging van het dak is zuid-west met een hellingsgraad van 24%
Schaduw
in de ochtend misschien wat schaduw door dakkapel van de buren maar volgens mij niet als de panelen zoveel mogelijk links worden gelegd.Jaarverbruik
de laatste 2 jaar een gemiddeld verbruik van 3000kwHuidige elektriciteitsaansluiting
3 fase aansluitingBudget en doel
Budget is om onder de €5000 incl. btw te blijven. Het doel is om zoveel op te wekken als mijn jaarverbruik met wat overschotWie gaat het project uitvoeren
wordt uitgevoerd door degene waar ik het bestel.Bijhouden van data
zou wel zoveel mogelijk willen uitlezen maar is geen vereiste.Reeds verkregen offertes
Heb deze zelf samengesteld aan jullie de vraag als dit zo goed is of heb ik wat gemist.:strip_exif()/f/image/gz5kGlDOZIevcrA811zm1aMf.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/hQSNhxH4RrBdVYyun0RyNPwF.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BTnfDl9wAxZVfYyJkYZ4xpEy.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Gs7TC8oXiCGnWKsuS3YdAUM2.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/KVnU7Ih7XLGlxzxt28T7nd38.jpg?f=fotoalbum_large)