Ik heb een Asus Nvidia Geforce GTX1050 TI videokaart en heb gemerkt dat de koeling fans op de videokaart alleen maar werken als ik het hulp programma van ASUS GPU Tweak gebruik.
Ik heb er nooit bij stil gestaan dat die eigenlijk nooit gewerkt hebben toen ik hem enkele jaren geleden kocht. Tot ik ( uit verveling
) het programma Open Hardware Monitor eens installeerde. Toen zag ik daar dat mijn koeling fans van mijn videokaart niet draaiden.
Ik heb toen maar eens het GPU Tweak programma van ASUS er op gezet en zag toen tot mijn verbazing dat mijn fans ineens begonnen te draaien
Kan dit aan mijn moederbord liggen? Ik heb reeds in de bios na gekeken en vind daar niets voor mijn videokaart.
Ik werk nog met een oude moederbord van Gigabyte
GA-990FXA-UD3 R5
AMD FX 8350 processor
Windows 10
...
...
...
Ik heb er nooit bij stil gestaan dat die eigenlijk nooit gewerkt hebben toen ik hem enkele jaren geleden kocht. Tot ik ( uit verveling
Ik heb toen maar eens het GPU Tweak programma van ASUS er op gezet en zag toen tot mijn verbazing dat mijn fans ineens begonnen te draaien
Kan dit aan mijn moederbord liggen? Ik heb reeds in de bios na gekeken en vind daar niets voor mijn videokaart.
Ik werk nog met een oude moederbord van Gigabyte
GA-990FXA-UD3 R5
AMD FX 8350 processor
Windows 10
...
...
...