Account Hibernate

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:35
--

[ Voor 100% gewijzigd door Henkje.doc op 19-12-2022 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:08

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

12 Opheffen Account
12.1 Het Lid heeft het recht om zijn persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Leden kunnen dit voor het grootste deel zelf, bijvoorbeeld via de My Tweakers.net pagina. In de gevallen dat dit op deze manier niet mogelijk is, kan er een gespecificeerd verzoek tot DPG Media worden gericht om persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Hiervoor kan het formulier op de volgende pagina worden gebruikt: .
Bij vragen of verzoeken die niet via het formulier kunnen worden ingediend is het mogelijk om een mail sturen naar privacy@dpgmedia.nl.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:08

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik snap dat reply's op posts van mij uiteraard niet weggehaald kunnen worden, maar technisch moet dit toch wel haalbaar zijn.
Dan krijg je 'gaten' in discussies. Ze kunnen alleen een account anonimiseren. Wettelijk is dat voldoende.

[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 03-04-2022 10:28 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@Henkje.doc In principe moet dit gewoon mogelijk zijn via het formulier. Wekelijks komen er meerdere verzoeken voorbij die allemaal correct ingediend en afgehandeld worden. Ik heb dus niet direct een beeld van waarom het bij jou niet zou moeten kunnen lukken.
Je kan inderdaad altijd even een mailtje sturen naar het genoemde mailadres, mocht het via het formulier niet lukken.
Je hebt het over DM naar mods, maar mods verwijderen geen accounts. Kan je mij via DM anders laten weten met wie je contact gehad hebt, en ook wanneer je het formulier ingediend hebt? Dan kan ik wellicht de juiste persoon even inseinen.

Wat betreft het verwijderen van posts: Wij verwijderen in principe geen topics of posts, omdat er anders gaten in discussies vallen en de discussies daardoor onleesbaar worden, of waardevolle informatie verloren gaat. We verwijderen alleen posts indien daar privacy gevoelige informatie in staat.

[ Voor 19% gewijzigd door Microkid op 03-04-2022 10:38 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
--

[ Voor 100% gewijzigd door Henkje.doc op 19-12-2022 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@Henkje.doc Met alle respect: je dient het feature request op 1 april in. Ik hoop niet dat je verwacht dat wij dat 1) uberhaupt installeren en 2) per direct toevoegen. Dergelijke requests gaan op de stapel en bij voldoende animo en toegevoegde waarde wordt het ingepland. Daar kan dus wel even overheen gaan...

[ Voor 3% gewijzigd door Microkid op 03-04-2022 12:55 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
--

[ Voor 100% gewijzigd door Henkje.doc op 19-12-2022 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Toch wel apart dat mijn mobielnummer opgegeven moet worden..

Dat gaan we dus niet opgeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dan vul je toch 06-12345678 in? Men begrijpt heus wel dat die info er niet voor zorgt dat jij jouw account wel of niet kunt laten verwijderen.

Als je even zoekt op het forum ben je niet de eerste en/of de enige die het pand wil verlaten. Ook daar worden ervaringen besproken, misschien kun je daar wat info uithalen zodat je alsnog een compleet formulier in kunt leveren, al dan niet met dummy-gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
sypie schreef op zondag 3 april 2022 @ 13:31:
Dan vul je toch 06-12345678 in? Men begrijpt heus wel dat die info er niet voor zorgt dat jij jouw account wel of niet kunt laten verwijderen.

Als je even zoekt op het forum ben je niet de eerste en/of de enige die het pand wil verlaten. Ook daar worden ervaringen besproken, misschien kun je daar wat info uithalen zodat je alsnog een compleet formulier in kunt leveren, al dan niet met dummy-gegevens.
Dat had ik idd ook gedaan, maar vreemd is het wel. Voelt dan aan als je later alsnog lastig gevallen gaat worden.

Dank voor je reactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hogarts
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 23-04-2022
AW_Bos schreef op zondag 3 april 2022 @ 10:28:
[...]

Dan krijg je 'gaten' in discussies. Ze kunnen alleen een account anonimiseren. Wettelijk is dat voldoende.
Heb je een onderbouwing voor je uitspraak dat het wettelijk voldoende zou zijn?
Volgens mij is er geen enkele wettelijke uitspraak over gedaan en is het enkel wat gedachten van advocaten (maar dat kan alle kanten opgaan)
Microkid schreef op zondag 3 april 2022 @ 10:37:
Wat betreft het verwijderen van posts: Wij verwijderen in principe geen topics of posts, omdat er anders gaten in discussies vallen en de discussies daardoor onleesbaar worden, of waardevolle informatie verloren gaat. We verwijderen alleen posts indien daar privacy gevoelige informatie in staat.
Gewoon even een open vraag, maar hoe verhoudt moderatie zich dan tot dit standpunt?

Ik vind het opzich een heel aparte situatie dat de wet iets zegt.
En dat een bedrijf dan kan zeggen : Wij doen dat niet, want als de klant het wil dat komt niet goed uit met ons beleid, maar tegelijkertijd doen we de feitelijke actie continue.

Ik zou zelf denken : Als je dat beleid wilt vasthouden, dan moet je een post pas plaatsen na moderatie. Door achteraf te modereren loop je zelf al het risico op discussies onleesbaar te maken etc.

En qua privacy gevoelige info, ik denk dat vanaf een bepaald aantal posts bijna automatisch de hele boel privacy gevoelig wordt. Puur doordat het geheel veel meer is als de losse elementen.
Pagina: 1