Omdat hier meer mensen bij Amazon bestellen wil ik het even onder de aandacht brengen.
De klantenservice van Amazon.nl geeft aan dat ze "wegens technische problemen" betalingen nu soms dubbel afgeschreven worden.
Verhaal in het kort:
- Bestelling geplaatst (betaald met creditcard)
- Een Item (kleding) retour gestuurd
- Email gekregen, retour goed ontvangen geld word teruggestort op creditcard.
- Bedrag nogmaals van creditcard afgeschreven. (in plaats van teruggestort)
De klantenservice van Amazon.nl heeft een terugbetaling aangevraagd maar dat moet eerst "goedgekeurd worden".
Ik heb ook contact gehad met de creditcard maatschappij maar die geeft aan (aangezien ik verwacht er wel uit te komen met Amazon.nl) er niet veel mee te kunnen doen op dit moment.
Dus, mocht je in de afgelopen tijd iets met je creditcard bij Amazon(.nl?) besteld hebben, loop even je afschrijvingen na
De klantenservice van Amazon.nl geeft aan dat ze "wegens technische problemen" betalingen nu soms dubbel afgeschreven worden.
Verhaal in het kort:
- Bestelling geplaatst (betaald met creditcard)
- Een Item (kleding) retour gestuurd
- Email gekregen, retour goed ontvangen geld word teruggestort op creditcard.
- Bedrag nogmaals van creditcard afgeschreven. (in plaats van teruggestort)
De klantenservice van Amazon.nl heeft een terugbetaling aangevraagd maar dat moet eerst "goedgekeurd worden".
Ik heb ook contact gehad met de creditcard maatschappij maar die geeft aan (aangezien ik verwacht er wel uit te komen met Amazon.nl) er niet veel mee te kunnen doen op dit moment.
Dus, mocht je in de afgelopen tijd iets met je creditcard bij Amazon(.nl?) besteld hebben, loop even je afschrijvingen na