Op mijn Windows 11 machine wordt opeens mijn SSD, een Samsung Pro 980 2TB niet door Samsung Magician herkend. Ik meen dat dit gebeurd is na een update van dit beheerprogramma.
De PC werkt verder zonder enige problemen, en hij start gewoon netjes op. Ook apparaatbeheer geeft geen fouten aan met de hardware.
/f/image/tnppztr1fSRPjkzzqgh5oX6I.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb al op internet zittten neuzen naar NVMe drivers voor de Pro 980 maar die zijn er niet van Samsung, en als ik de NVMe driver via apparaatbeheer een update geef, krijg ik de melding dat ik de recente versie heb. Tevens heb ik de boel al opnieuw geïnstalleerd, en voor de zekerheid een USB-dongle van mijn desktopset uit de monitor gehaald. Maar ook dat was geen oplossing hoewel het te proberen was.
Hoe kan ik dit fixxen?
Of is dit gewoon een dikke bug van Samsung?
De PC werkt verder zonder enige problemen, en hij start gewoon netjes op. Ook apparaatbeheer geeft geen fouten aan met de hardware.
/f/image/tnppztr1fSRPjkzzqgh5oX6I.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb al op internet zittten neuzen naar NVMe drivers voor de Pro 980 maar die zijn er niet van Samsung, en als ik de NVMe driver via apparaatbeheer een update geef, krijg ik de melding dat ik de recente versie heb. Tevens heb ik de boel al opnieuw geïnstalleerd, en voor de zekerheid een USB-dongle van mijn desktopset uit de monitor gehaald. Maar ook dat was geen oplossing hoewel het te proberen was.
Hoe kan ik dit fixxen?
Of is dit gewoon een dikke bug van Samsung?
[ Voor 11% gewijzigd door AW_Bos op 31-03-2022 21:31 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️