Ik heb gisteren online een laptop, in de aanbieding, aangeschaft bij een van de grote elektronica winkels die Nederland kent. Nu is die laptop vandaag geleverd en blijkt het om een Outlet artikel te gaan. Ik heb even zitten zoeken naar de uptime van het apparaat en volgens de SMART data van de harde schijf blijkt deze er al 10 draaiuren op hebben staan. Die is dus niet even aangezet, maar naar mijn idee ook werkelijk gebruikt.
Ik twijfel een beetje wat te doen. Ik zag vandaag ook een ander topic langskomen over een tv met hetzelfde geval, echter gaat dit om een laptop waar toch vrij veel persoonlijk spul op komt te staan. En ik baal er ook van dat dit zonder overleg of melding door de winkelketen wordt gedaan. Laptop ziet er verder als nieuw uit.
Wat is wijsheid?
Ik twijfel een beetje wat te doen. Ik zag vandaag ook een ander topic langskomen over een tv met hetzelfde geval, echter gaat dit om een laptop waar toch vrij veel persoonlijk spul op komt te staan. En ik baal er ook van dat dit zonder overleg of melding door de winkelketen wordt gedaan. Laptop ziet er verder als nieuw uit.
Wat is wijsheid?