Toon posts:

SOUNBLASTER LIVE! PLATINUM 5.1.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort deze geluidskaart in mijn bezit.
Ik heb een probleem en ben ik benieuwd of misschien een van jullie een antwoord hierop weet!?

*Als ik de DIAGNOSE opstart en iets aan klik krijg ik de melding dat de stuurprogramma niet juist zijn geinstalleerd en het opnieuw moet installeren, deze melding krijg ik bij alle optie's die je maar in kan drukkken in het programmatje DIAGNOSE - Dit heb ik echter al 3x gedaan!

Verwijderd

Overnieuw de software installeren maar dat zul je al wel hebben gedaan. Waarschijnlijk een dll die al in gebruik is door een ander programma en dat daardoor Diag. niet kan worden opgestart.
Misschien Windows een keer alleen installeren en dan (via drivers als nodig en Vga drivers)
En dan de SB live 5.1 en dan kijken of dat hij het dan wel doet.

(waarom heb je dat programma nodig zo iets gebruik je toch nooit?????) :)

Suc6

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:01

JT

VETAK y0

Gelieve volgende keer je topictitel gewoon met kleine letters, dit is nl irritant.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 augustus 2001 10:46 schreef JT het volgende:
Gelieve volgende keer je topictitel gewoon met kleine letters, dit is nl irritant.
OK :)

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

hij wil gewoon weer aandacht, zoals tig anderen :(
gelijk slot erop gooien

check even of er geen !'s bij je SB devices staan onder device manager, UTFS, etc.
en wtf moet je inderdaad met diagnose? ik neem aan dat je geen geluid krijgt? anders ... boeiuh!