Sinds kort heb ik een nieuwe pc case gekocht namelijk de (Pure Base 500DX Zwart). Aan de achterkant van de case heb ik een 140mm Light Wings geplaatst en aangesloten op mijn moederbord (Gigabyte Z370 Aorus Ultra Gaming 2.0). Mijn moederbord is wat verouderd en heeft dacht ik geen ARGB-header maar alleen twee 'simpele' RGB-headers. Het probleem is dat ik daardoor beperkt ben in het aansturen van mijn Light Wings. Zo kan ik namelijk niet de rainbow mode instellen zoals ik dat wel kan op de kast zelf. Ik heb verschillende software geprobeerd maar die herkent mijn light wings/moederbord niet (Open RGB, JackNet RGB Sync en SignalRGB). RGB fusion werkt wel maar dan ben ik beperkt tot de Color Cycle mode en dat is toch anders dan rainbow.
Dit is mijn eerste ervaring met ARGB en mijn vraag is of het mogelijk is dat mijn Light Wings via mijn pc kast wordt aangestuurd (daisy chain?). Als dat niet mogelijk is dan moet ik me waarschijnlijk richten op een ARGB-hub die op een eigen software draait. Welke is daar dan het beste geschikt voor? (en relatief betaalbaar).
Dit is mijn eerste ervaring met ARGB en mijn vraag is of het mogelijk is dat mijn Light Wings via mijn pc kast wordt aangestuurd (daisy chain?). Als dat niet mogelijk is dan moet ik me waarschijnlijk richten op een ARGB-hub die op een eigen software draait. Welke is daar dan het beste geschikt voor? (en relatief betaalbaar).
ASUS ROG Strix B650E-F GAMING | 7800X3D | MSI RTX 5090 VENTUS 3X OC | 32GB DDR5 | 2,5 TB storage | Be quiet! Pure Base 500DX | Windows 10 Pro