Ik heb hem al iets langer als een maand met een KPN Hi Profile abbo.
Hij bevalt me goed alleen der zitten een paar nadelen aan.
- De zilvere laag laat snel los (vooral op de hoekjes) als je hem laat vallen of aanstoot. Een vriend van mij heeft de Sony Z5 en daar is dit ook al met de zilvere laag.
- Als je je vinger te dicht bij de Antenne houdt dan gaat het ontvangst sterk achteruit. (of licht dit aan het netwerk want ik heb altijd vol bereik? als ik nie bel)
- De T9 functie werkt niet goed je kan het woordenboek niet aanvullen met woorden die de T9 niet herkent.
Ik heb Samsung.nl een mail gestuurd en ze zijden dat dit al bekend was maar ze hebben geen officieel contract gekocht ofzo

en op de achterkant van de folder staat dat dat fouten zijn voorbehouden. dus kenne ze der niks aan doen.
- Het zou mooi zijn als er de functies van de Samsung N100 op zouden zitten

die heeft zelfs een eigen antwoord apparaat. das wel makkelijk heb je geen belminuten meer nodig voor je voice mail. Voicedial, Voicememo, Voicecommand enne die heb 7 spelletjes voor degene die daar van houden. (In Dec komt de Samsung SGH-A200 uit in Ned ook met dual display maar wel met spelletjes, en voicefuncties en weegt maar 77 gram

- Ik vindt het ook vervelend dat je het oproepen geluid en berichten geluid apart moet uitzetten als je bijvoorbeeld op je werk bent of op school.
- Sommige mensen vinden het jammer dat er geen trilfunctie opzit bij het ontvangen van een smsje.
- Ik vind dat er vergeleken met bijv Siemens weinig sneltoetsen opzitten.
Er zijn natuurlijk ook voordelen.
- Zeer cool design.
- Hij weegt maar 83 Gram.
- Het dual display is makkelijk en mooi.
- Mooi en groot grafisch scherm 7 regels en 128 x 128 pixels

- Makkelijk in gebruik met EasyGSM en nog gratis ook.
- 14400 bps IRDA en de meeste phones maar 9600 bps. (P.S. je moet wel een IRDA modem hebben die 14400 bps ondersteunt)
- Je kan met de Garantie van 1 jaar gratis laten update met nieuwe firmware.(als de ze der is natuurlijk)
- Snel en makelijk in gebruik door het goede menu.
Er komt binnenkort een batterij met langere standby tijd uit maar deze is ongeveer net zo dik als de slim en standard battery bij elkaar
Greetz GekkeHekke®
P.S. spel- en schrijffouten voorbehouden