Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal ik zit er over te denken om icm een ben vaak abbo een Samsung SGH-A300 te kopen.(respectievelijk: f50,- p/m en 294 p/m) Heeft iemand ervaringen met dit toestel? Vooral de standby tijd lijkt mij vrij kort maar hoe werkt dit in de praktijk? En met een ben vaak abbo krijg je dan "echte" belminuten of is het net als bij dutchtone een beltegoed dat gelijk is aan de abbo kosten?

Mzz0ls PaSqUaLe

BTW voor diegene die hadden gelezen die hadden gelezen dat mijn adsl modem dood was: Hij werkt weer :-). Gereset!!!!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
Op vrijdag 24 augustus 2001 09:39 schreef PaSqUaLe het volgende:
Hallo allemaal ik zit er over te denken om icm een ben vaak abbo een Samsung SGH-A300 te kopen.(respectievelijk: f50,- p/m en 294 p/m) Heeft iemand ervaringen met dit toestel? Vooral de standby tijd lijkt mij vrij kort maar hoe werkt dit in de praktijk? En met een ben vaak abbo krijg je dan "echte" belminuten of is het net als bij dutchtone een beltegoed dat gelijk is aan de abbo kosten?

Mzz0ls PaSqUaLe

BTW voor diegene die hadden gelezen die hadden gelezen dat mijn adsl modem dood was: Hij werkt weer :-). Gereset!!!!
er zijn veel mensen erg enthousiast over dit toestel. Een vreemd van mij heeft hem deze week gekocht en loopt er nu mee te patsen. Ziet er mooit uit, en werkt erg prettig. Kwaliteit is bij hem erg goed ( maar ja, geen dutchtone, Ben)

standby tijd valt best mee. Maar ik zou daar persoonlijk ook weinig problemen mee hebben, je duwt dat ding in de opladers s'nachts en klaar is kees.....

tip: voor meer ervaringen, vragen, antwoorden http://www.kieskeurig.nl

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:43

Roy

Hobbies?

Ik heb hem nu ook 2 weken, en ik moet zeggen dat hij mij heel goed bevalt.
Over de standby-tijd, je krijgt er 2 accu's bij. Een dikke en een dunne. De dunne kan 50 uur mee en de dikke 80 uur, dus in totaal kun je makkelijk 5 dagen zonder op te laden. En het opladen gaat ook nog eens heel snel.

Ik ben heel tevreden over dit telefoontje, en kan hem iedereen aanraden :) (alleen kan ik de infrarood niet an de praat krijgen :( )

Inderdaad...

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:15

Canon23

>>MY<< world

Ben = belminuten, ben vaak = 150minuten(heb ik op 6210)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem dus net gekocht :)

Eerste indruk:

Vet!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Ik kwam 5 min 4 sluitingstijd binnen en ik kon het nog net afsluiten :) Ze hadden het erover dat de prijzen maandag om hoog zouden gaan ????

ThanX 4 de Info allemaal :D

Mzzz:0ls PaSqUaLe

Verwijderd

ik heb hem ook, maar er zijn wel wat nadelen.
Het opladen vind ik dus absoluut niet snel gaan, vorige foon was 30 a 45 min.
Er zitten geen spelletjes op, bij de A100 wel... erg vreemd.
En de ringtones zijn nogal kut. En er zijn er absoluut geen te vinden op het internet.
En plaatjes, voor de belgroepen... er zijn er weinig op de foon, en nergens te downloaden.

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03 16:00
er zijn wel ringtones te vinden...zoek even in google op ringtones + A100 ....die kun je ook gewoon in je A300 zetten....heb ik ook gedaan.... Suc6!

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Verwijderd

Ik heb hem al iets langer als een maand met een KPN Hi Profile abbo.
Hij bevalt me goed alleen der zitten een paar nadelen aan.
- De zilvere laag laat snel los (vooral op de hoekjes) als je hem laat vallen of aanstoot. Een vriend van mij heeft de Sony Z5 en daar is dit ook al met de zilvere laag.
- Als je je vinger te dicht bij de Antenne houdt dan gaat het ontvangst sterk achteruit. (of licht dit aan het netwerk want ik heb altijd vol bereik? als ik nie bel)
- De T9 functie werkt niet goed je kan het woordenboek niet aanvullen met woorden die de T9 niet herkent.
Ik heb Samsung.nl een mail gestuurd en ze zijden dat dit al bekend was maar ze hebben geen officieel contract gekocht ofzo :? en op de achterkant van de folder staat dat dat fouten zijn voorbehouden. dus kenne ze der niks aan doen.
- Het zou mooi zijn als er de functies van de Samsung N100 op zouden zitten *D die heeft zelfs een eigen antwoord apparaat. das wel makkelijk heb je geen belminuten meer nodig voor je voice mail. Voicedial, Voicememo, Voicecommand enne die heb 7 spelletjes voor degene die daar van houden. (In Dec komt de Samsung SGH-A200 uit in Ned ook met dual display maar wel met spelletjes, en voicefuncties en weegt maar 77 gram *D
- Ik vindt het ook vervelend dat je het oproepen geluid en berichten geluid apart moet uitzetten als je bijvoorbeeld op je werk bent of op school.
- Sommige mensen vinden het jammer dat er geen trilfunctie opzit bij het ontvangen van een smsje.
- Ik vind dat er vergeleken met bijv Siemens weinig sneltoetsen opzitten.

Er zijn natuurlijk ook voordelen.
- Zeer cool design.
- Hij weegt maar 83 Gram.
- Het dual display is makkelijk en mooi.
- Mooi en groot grafisch scherm 7 regels en 128 x 128 pixels :9
- Makkelijk in gebruik met EasyGSM en nog gratis ook.
- 14400 bps IRDA en de meeste phones maar 9600 bps. (P.S. je moet wel een IRDA modem hebben die 14400 bps ondersteunt)
- Je kan met de Garantie van 1 jaar gratis laten update met nieuwe firmware.(als de ze der is natuurlijk)
- Snel en makelijk in gebruik door het goede menu.

Er komt binnenkort een batterij met langere standby tijd uit maar deze is ongeveer net zo dik als de slim en standard battery bij elkaar :(

Greetz GekkeHekke®

P.S. spel- en schrijffouten voorbehouden :9

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 13:35 schreef miel het volgende:
er zijn wel ringtones te vinden...zoek even in google op ringtones + A100 ....die kun je ook gewoon in je A300 zetten....heb ik ook gedaan.... Suc6!
ik kan ze echt niet vinden hoor.
Alleen stomme reviews over die foon.

Verwijderd

Kijk hier eens op:

Ringtones + software

Ringtones

Ringtones

Google.com Samsung ringtones

ik hoop dat ik je zo verder heb geholpen kweet niet of je er wat aan hebt.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Echt een vet toestelletje. Mijn broer (die hier vast ook nog wel zal reageren) heeft hem ook.

Verwijderd

op zich zijn de links wel handig, maarrrrr...
ik krijg geen '0' ingevoerd. Geen idee wat ze bedoelen.
en de ringtones gaan vaak te snel.

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03 16:00
moet je even de beschrijving lezen van de site....dan werkt alles prima...

FF wat andere punten nog:

er zitten 5 sneltoetsen op en nog 9 sneltoetsen om een nummer te kiezen....lijkt me vrij veel.......

Door de stille modus aan te zetten krijg je alleen een tril als je een oproep hebt...smsjes maken dan geen geluid dus dan heb je een volledig stille modus (zelfs het alarm gaat dan niet af...)

Ik ben er volledig tevreden over alleen het trillen bij een sms was wel makkelijk geweest maar ja...

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Pagina: 1