Windows installatie onderbroken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laluna
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 31-03-2022
Ik heb gisteravond een nieuwe game computer aangeschaft en het is meteen mis gegaan.
De computer stond beneden en stond aan om Windows te installeren. Toen heb ik hem later verplaatst naar boven, dus is de computer van het stroom afgegaan. Boven wilde ik verder gaan alleen kreeg ik toen een scherm dat ik geen internet connectie had. Dit een paar keer weggeklikt en toen deed hij niets meer.. Nu bij het opstarten zie ik even het Windows schermpje draaien en dan word het scherm donker en zie ik onderin alleen een klein knopje met de taal staan. Die kan ik wel aanklikken maar niet op verder of iets anders. Ik weet nu niet wat ik moet doen, want heb totaal geen verstand hiervan.

Is er hier iemand die mij kan helpen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 15:56
begin gewoon van voor af aan met nieuwe installatie ? lijkt me sneller dan moeilijk gaan uitzoeken wat er mis is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laluna
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 31-03-2022
Ja ik weet dus niet hoe want hij doet niks meer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 15:56
Steek de USB erin en start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:16
Het is ook niet zo slim om tijdens een installatie van een OS de stroom eraf te halen. Maar goed...

Download de Media Creation Tool en de juiste versie waar je een licentie voor hebt, zet deze op een USB stick en boot je nieuwe PC vanaf die stick. Mogelijk moet je in de BIOS even de opstartvolgorde veranderen van je HD/SSD naar USB.