Ervaring met Swiftech Fill and Bleed systeem?

Pagina: 1
Acties:

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
Tweakers,

Wat zijn jullie ervaringen met de Swiftech's fill and bleed systeempjes?

Wat zijn de voor- en/of nadelen t.o.v. een hedendaagse tupperware reservoir?

Blijft het water dan wel koel genoeg? En hoe vaak moet je het water opnieuw bijvullen?

:)

Apple | Marantz | B&W

Verwijderd

zou ik hier nog een vraagje aan mogen toevoegen?

what the hell is een fill and bleedsystem?
Iemand url's ofzo?

• Ron_Tweaker
zou ik hier nog een vraagje aan mogen toevoegen?

what the hell is een fill and bleedsystem?
Iemand url's ofzo?
Dat is een waterkoelingssysteem met een gesloten circuit. Kijk maar op: www.swiftnets.com/barebone.html

:P

Apple | Marantz | B&W

Verwijderd

voordelen:
geen reservoir nodig

nadelen:
water word iets sneller warm ( gewoon een aquacoil radiator nemen dan heb je daar geen last van !!!!!!!!!)

ik ben er heel erg tevreden mee en ik kan het je met een gerust hart aanraden!!

• Ron_Tweaker
voordelen:
geen reservoir nodig

nadelen:
water word iets sneller warm ( gewoon een aquacoil radiator nemen dan heb je daar geen last van !!!!!!!!!)

ik ben er heel erg tevreden mee en ik kan het je met een gerust hart aanraden!!
Zo'n aquacoil radiator is volgens mij best een groot ding of niet soms? Ik heb zelf een radiator van Black Ice.

Je schreef dat het water iets sneller warm wordt, maar kan je de temperatuur-verhogingen ongeveer aangeven? Moet ik me daa zorgen om maken?

Apple | Marantz | B&W

Verwijderd

Ik weet het niet hoor, maar bij de OC-shop kost dat kitje 55piek plus verzendkosten. Als je zelf bij de aquarium/vijver winkel 3 kranen haalt, en bij de gamma wat koperen buis, dan soldeer jij of je handige familielid zo een fill & bleed kit voor minder dan de helft van de prijs... Ik vind die kit van swiftech er sowieso een beetje gammel uitzien, en zo te zien zit er alu in, dat is niet tof voor een volledig koperen systeem zoals dat van mij. (Althans, als het af is dan he *D )
Pagina: 1