Bestaat er een app om weer schermbeveiliging via Foto's ...

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hein Kocken
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 04-04-2022
Mijn vraag:
...Bestaat er een app om weer schermbeveiliging via Foto's met pijltoetsen voor en achteruit te sturen?
Voorheen had ik iMac High Sierra daarop kon ik de bibliotheek van 'Foto's als schermbeveiliging instellen. Als de reeks foto's voorbij komt... was elke foto met de horizontale pijltoets terug/verder te plaatsen

Deze functie lijkt ??? of is !!! verdwenen op mijn nieuwe iMac (Retina 5K, 27 -inch, 2020

Hoe krijg ik deze functie terug?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb = Bij de leverancier geïnformeerd... antw: Jammer...
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 00:06

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Moet het per se via schermbeveiliging? Of wil je gewoon een fullscreen slideshow die je kan besturen met pijltjestoetsen?

Welk besturingssysteem heb je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hein Kocken
Een fullscreen slideshow zit wel als mogelijkheid bij -Foto's- Heeft als nadeel dat het steeds dezelfde video is die afgedraaid wordt... en moet geactiveerd (aan en uitgezet worden)
Het is gewoon Jammer dat een goed werkende functie door Apple blijkbaar overbodig gevonden werd. Wil ik graag terug...
Het is een nieuwe macOS Monterey Versie 12.3
Processor 3,3 GHz 6-Core Intel Core i5. Geh. 8 GB
Als je het Hardwareoverzicht (of onderdeel er uit) wil zien kan ik het je geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:22

SambalBij

We're all MAD here

Een schermbeveiliger 'hoort' toch te verdwijnen wanneer je de muis beweegt of op een toets drukt (welke toets dan ook, dus ook de pijltoetsen)

Anyway, als je had gegoogled hier op, dan was je waarschijnlijk in de diverse community posts op de Apple website van andere klagers hierover, wel de link naar een alternatief tegengekomen; http://www.informatik.uni...tware/ArtSaver/index.html

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hein Kocken
Inderdaad dat is de functie van schermbeveiliging: bij geen gebruik (pauze) kan het stilstaande beeld niet inbranden... Elke aanraking van muis of toetsen brengt het laatste beeld weer terug; Behalve de horizontale pijltoetsen die deden hun werk... (voorheen). De fotovolgorde terug/verder zetten.

Ik ga je informatie uitvoerig bekijken een heel verhaal. En hoop op de oplossing. DANK!