Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De bedoeling is om lekker te kunnen gamen. Mijn zoon zal ook gebruik maken van de pc en speelt vooral Rocket League en minecraft en ik speel WoW, Diablo 2/3 Escape from Tarkov en vast nog wel wat spellen die ik nu vergeten ben
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ja ik heb een budget van ongeveer 1100/1200 euro zonder de randzaken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee het word een compleet nieuw systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat komt kijken bij een nieuwe pc. Zie hieronder ook de build die ik gemaakt heb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik heb geen voorkeur voor een merk dus ook niet voor intel of amd. Ik hou vooral van bang for buck
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet perse het zou leuk zijn als ik kan gamen in 1440p met leuke settings maar als dat niet lukt is dat ook geen probleem.
Ga je overklokken?
Ik heb daar geen kaas van gegeten dus nee ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Advies over de onderstaande build. Zijn er onderdelen die ik beter kan vervangen of zijn er onderdelen die voor misschien 10 euro extra betere prestaties leveren?
De bedoeling is om lekker te kunnen gamen. Mijn zoon zal ook gebruik maken van de pc en speelt vooral Rocket League en minecraft en ik speel WoW, Diablo 2/3 Escape from Tarkov en vast nog wel wat spellen die ik nu vergeten ben
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ja ik heb een budget van ongeveer 1100/1200 euro zonder de randzaken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee het word een compleet nieuw systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat komt kijken bij een nieuwe pc. Zie hieronder ook de build die ik gemaakt heb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik heb geen voorkeur voor een merk dus ook niet voor intel of amd. Ik hou vooral van bang for buck
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet perse het zou leuk zijn als ik kan gamen in 1440p met leuke settings maar als dat niet lukt is dat ook geen probleem.
Ga je overklokken?
Ik heb daar geen kaas van gegeten dus nee ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Advies over de onderstaande build. Zijn er onderdelen die ik beter kan vervangen of zijn er onderdelen die voor misschien 10 euro extra betere prestaties leveren?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10400F Boxed | € 132,13 | € 132,13 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B560M DS3H V2 | € 85,- | € 85,- |
| 1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 3060 TI TWIN X2 OC LHR (N306T2-08D6X-1190VA32DH) | € 599,- | € 599,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Flow Zwart/Wit | € 98,80 | € 98,80 |
| 1 | Processorkoeling | DeepCool Gammaxx GTE V2 Wit | € 24,90 | € 24,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 66,90 | € 66,90 |
| 1 | Voedingen | EVGA 750 BQ | € 57,79 | € 57,79 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN550 1TB (WDS100T2B0C) | € 79,90 | € 79,90 |
| Totaal | € 1.144,42 | |||
PSN: Brwmaster