Casual shooter gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:11
Alleen, of samen met een vriend speel ik regelmatig een potje COD Vanguard of eens een keert Fortnite. Nou heeft Vanguard iets meer mijn voorkeur want wat sneller, actie gericht. Nadeel is echter het grote aantal hackers en die sniper kills heb ik ook een hekel aan. Er zijn maps waar het echt verschrikkelijk is en je niet eens om een hoekje kan kijken of je bent al van 1200m afstand doodgeschoten.

Dat bouwen (nu toevallig even niet) in Fortnite is ook niet zo geweldig want in de tijd dat sommige een villa met zwembad en helikopterplatform neerzetten heb ik net 2 muren overeind staan.

Inmiddels begin ik ook een dagje ouder te worden (35) en ben toch net wat ms trager dan anderen (ik in elk geval). Ander irritatiepuntje bij mij is dat ik het soms niet snap. En dan bedoel ik niet dat ik niet snap wat ik moet doen, maar dat ik niet snap hoe iemand mij kapot kan schieten met 1 of 2 schoten terrwijl ik hem daarvoor net 4x heb geraakt.

Zijn er ook wat meer casual (multiplayer) games waarbij het niet barst van de cheaters en je niet van 1200m afstand kapot wordt geknald? En waarbij je nog eens een paar keer op elkaar kan schieten zonder gelijk het loodje te leggen?

Ik speel trouwens op ps4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

The division 2?

Vooral dat laatste. Je moet echt heel vaak schieten voordat iemand anders doodgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57
lasharor schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:57:
The division 2?

Vooral dat laatste. Je moet echt heel vaak schieten voordat iemand anders doodgaat.
Die TTL is echt verschrikkelijk ja, maar wel een leuke game. Je kan het ook leuk co-op spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:40
Tiny Tina's Wonderlands[net uit] is een leuke SP/co-op shooter.Of moet het echt multiplayer zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:25
Splatoon is erg leuk, maar is alleen op de Nintendo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:47

D4NG3R

kiwi

:)

PUBG misschien eens proberen? Third person is er weinig zweten aan, en je wordt normaliter gematched met spelers van ongeveer het zelfde level. Is F2P geworden, bij mijn weten ook op de consoles, dus je kan het altijd proberen. :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Robbie T schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:55:
Ander irritatiepuntje bij mij is dat ik het soms niet snap. En dan bedoel ik niet dat ik niet snap wat ik moet doen, maar dat ik niet snap hoe iemand mij kapot kan schieten met 1 of 2 schoten terrwijl ik hem daarvoor net 4x heb geraakt.
Kan te maken hebben met builds(en dus recoil), of hitboxes. In Vangaurd kan het ook te maken hebben met welke ammo je gebruikt.

Kan ook zijn dat je tegen PC spelers speelt als je crossplay aan hebt, ik denk dat ik met muis sneller een headshot maak dan bijvoorbeeld jij met een controller (maar ik bak helemaal niets van shooters met een controller).
Zijn er ook wat meer casual (multiplayer) games waarbij het niet barst van de cheaters en je niet van 1200m afstand kapot wordt geknald? En waarbij je nog eens een paar keer op elkaar kan schieten zonder gelijk het loodje te leggen?
Escape from Tarkov :+

Destiny 2 is misschien dan wel een mooie optie. Je kan op Overwatch 2 wachten of 1 proberen.
Als je van BR games houd is Hunt: Showdown een interessante.

[ Voor 10% gewijzigd door Uzuhl op 30-03-2022 14:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:21
Ik herken hoe jij het ervaart :X
Deze games zijn voor mij een uitkomst:
- pubg (recent weer mee begonnen, voor veel lol)
- Apex Legends (stuk sneller/drukker)
- Rainbow Six Siege (is meer strategisch maar korte potjes, is 5 vs 5)
- Fortnite (zonder bouwen is het heerlijk)

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06

KatirZan

Wandelende orgaanzak

https://www.mmobomb.com/games/mmofps

Hier staat vast wel wat tussen, allemaal vrij te gebruiken en er zitten een paar echt wel sterke tussen.

En daarnaast...CS:Go is nog steeds leuk om te spelen, casual!

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 19:30
Na jaren Unreal Tournament gespeeld te hebben merkte ook ik dat mijn reactie wat minder werdt...

Sinds een paar maanden helemaal 'hooked' aan PUBG.

Sfeerimpressie:

YouTube: PUBG is addicting

[ Voor 9% gewijzigd door v1nzent- op 30-03-2022 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:58
Halo Infinite.

Voor mij een shooter die je makkelijk zo tussendoor kan spelen en gratis te spelen.
En nog weinig te merken van cheats,hopelijk blijft dat ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 11:18

Zijn er ook wat meer casual (multiplayer) games
:P _O-
Doe dan meteen Dayz

[ Voor 3% gewijzigd door com2,1ghz op 30-03-2022 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lange TTK in PVP zal je niet echt meer tegenkomen, of het is een secondair effect van een andere gamemodus. Door het hele BF2042 spektakel heb ik de hele BF serie voor een prikkie gekocht en moet zeggen dat BF1 mij aardig bevalt qua TTK/snipers/actie en ik van de BF series nog het beste in mee kan komen (zeker tov BF3/4).

Games zoals MAG zal je nooit meer zien, waar je zelfs met zwaarste armor een headshot met een sniper kon overleven, nog steeds voor mij 1 van de beste shooters. Halo heeft nog diverse wapens op je shield een relatief tactische TTK, maar is natuurlijk geen PS4. Andere optie Planet Side2, maar dat is gewoon hoger niveau 'en mass' op elkaar schieten.

Anders zal je iets meer naar de semi-fps moeten kijken, Destiny2, Division 2, al moet die modus je wel bevallen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderjk
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 18-06 19:45
Apex is mijn BR shooter naar keuze, potjes relatief kort (15mins voor een win) en het heeft een Duo modes. Groot genoeg dat matchmaking instant is. Hoge movement, TTK is medium maar er is een hoop recovery door meds en abilities. Juist die dynamiek maakt het lang speelbaar.

De matchmaking is expres labiel. De ene keer zit je met sterkere tegenstanders en als het slecht gaat krijg je een potje vrij schieten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
De laatste tijd speel ik World War 3.
Lijkt een beetje op een schooter ala battlefield. Is nu in closed beta (13 euro op steam dacht ik).

Mist nog wel wat content, maar tot nu toe wel een van de beste weapon handling ooit imho.
Wapens voelen echt heel bruut aan.

Time to kill is wel laag, dus reactietijd is wel handig.
Dit kan je counteren door leanend het hoekje om te gaan, wat je een veel kleinere hitbox geeft.

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

KatirZan schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:27:
https://www.mmobomb.com/games/mmofps

Hier staat vast wel wat tussen, allemaal vrij te gebruiken en er zitten een paar echt wel sterke tussen.

En daarnaast...CS:Go is nog steeds leuk om te spelen, casual!
freaky35 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:40:
Halo Infinite.

Voor mij een shooter die je makkelijk zo tussendoor kan spelen en gratis te spelen.
En nog weinig te merken van cheats,hopelijk blijft dat ook zo.
Geen PS4 games ;)
Haha gelukkig voor TS zijn ze beide niet speelbaar op PS4

[ Voor 23% gewijzigd door Uzuhl op 30-03-2022 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
ow stom van mij,helemaal gemist,lol |:( |:( |:(

[ Voor 16% gewijzigd door freaky35 op 30-03-2022 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:11
Pubg heb ik eens geprobeerd onlangs maar was niet heel weg van de besturing en graphics. Voelde wat jaren 90 ofzo. Wellicht toch nog eens een poging wagen.

Apex legends en halo eens bekijken. Alhoewel halo geen ps4 is denk ik?

@SinergyX wat is mag?

En wat is de grap van escape from tarkov of dayz?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:47

D4NG3R

kiwi

:)

Robbie T schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 16:25:
Beiden zijn aardig hardcore, vooral Tarkov. O-)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
Robbie T schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 16:25:
Pubg heb ik eens geprobeerd onlangs maar was niet heel weg van de besturing en graphics. Voelde wat jaren 90 ofzo. Wellicht toch nog eens een poging wagen.

Apex legends en halo eens bekijken. Alhoewel halo geen ps4 is denk ik?

@SinergyX wat is mag?

Nee Halo is geen ps4 game ,mijn fout,niet gezien dat het daar voor was |:( |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MAG (massive action game) was een PS3 exclusive shooter van goeie 12 jaar oud, wat voor z'n tijd redelijk unieke eigenschappen had, maar dacht in 2014 officieel gesloten. Het was een 3 faction shooter, met een map waar 256 map op los gelaten kon worden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 17-09 09:41
Ik zou ook eens Apex proberen als ik jou was!
Kan werkelijk op elk niveau gespeeld worden.

Speel je casual mode dan krijg je van alles als tegenstanders (complete noobs tot pro's, waarbij je vaker tegenstanders krijgt die matchen met jouw niveau) en speel je ranked dan krijg je gewoon tegenstanders die dezelfde rank hebben als jij. Vaak zijn dat wel tegenstanders op hetzelfde niveau.

Momenteel is er een event waarbij je een 9 vs 9 capture the flag gamemode hebt.
Verder is er arena's (3 versus 3, meerdere rondes) en Battle Royale (duo's en trio's) waarbij het wel handig is als je het met vrienden speelt, maar niet noodzakelijk als je gewoon goed pingt/tagt.

Groot nadeel aan dit spel vind ik persoonlijk dat je soms (en iets te vaak) random teammates krijgt waar je geen hol aan hebt. Lifeline die jou niet revived bijvoorbeeld. Of die helemaal de andere kant oprennen, ondanks dat jij en/of je andere teammaatje ergens anders heen gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Aomi op 30-03-2022 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Laatst online: 01-09 08:48
Ik kan je zoals iemand hier eerder ook al zei Rainbow Six Siege aanraden.
Wordt nog altijd heel veel gespeeld.
Strategische shooter 5vs5.

VEel tactiek en veel mogelijkheden. 3 of 4 kogels raak is wel dood. dus geen heel magazijn op iemand schieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:31

Vrijdag

De Zwarte

Ik speel trouwens op ps4
Ik ben ietsje ouder dan jij (begin 40 :P ) en speel nog steeds graag shooters. Opgegroeid met Wolfenstein, Doom, Quake, Unreal en Half-Life/Counterstrike. Hoewel ik ook al lang geen hardcore pc speler ben, kan ik op de PS4 nog steeds wel goed meekomen. Nu gebruik ik ook een Strikepack vanwege de peddels en ik heb mijn console op mijn monitor aangesloten, waardoor ik wel ietsje dichter bij het scherm zit.

Buiten dat, misschien kan je ook kijken naar PvE shooters die je in co-op kan spelen. Bijvoorbeeld de Borderlands en Sniper Elite serie. En recentelijk Rainbow Six Extraction, vond ik zelf prima trouwens, alleen kwam toen Horizon 2 voorbij en nu speel ik dat alleen maar.

Ik ben niet echt een Battlefield fan, sinds BFBC2 op de PS3 vond ik de versies daarna steeds minder leuk, maar wellicht dat BF4 voor jullie ook nog wel een optie is? Daar zijn volgens mij nog wel spelers en je kan
de volledige editie nu voor bijna niks kopen: https://store.playstation...00049_00-BF4PREMIUMEDITIO

World War Z vond ik ook verrassend leuk trouwens. Hoewel het boek natuurlijk het beste was en de film volkomen ruk, is het spel een leuke Left 4 Dead kloon. Zombie Army 4: Dead War is ook een leuke PvE. Als je van zombiespellen houdt tenminste.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Pagina: 1